Gisteren binnengekomen, de 36mm.
Heel goede keuze
Yep … life is like a box of chocolates you never know what you gonna get
Run forest … run
Na de meeste stressvolle, gefrustreerde minuten in mijn leven, eindelijk eentje weten te bemachtigen!! Dit jaar voor het eerst, dat Paul, 300 M.S. modellen released. Dé Limited Edition van Scurfa, volgens Mil Specs.
Met een release van 75 zwarte, én 75 blauwe (andere 150 volgen op 22 september), na de 3 voorgaande jaren, elke keer misgepakt te hebben:
ETA F06-412 Quartz, Grade 2 Titanium op rubber én een nato band.
Klopt, het is géén fieldwatch (zoals in mijn gezocht topic), toch weer een duiker, maar deze stond erg hoog op mijn lijstje en moest het gewoon proberen.
Ik zocht nog een compact horloge dat onverhoopt een tikkie mag ontvangen als ik voor mijn werk in of om een brug rondklauter of tijdens activiteiten in de bergen op vakantie:
Titanium. 38mm x 8,5mm. Mooi ontspiegeld en hoogzwanger van de lume. Bijbehorende band wordt wel meteen vervangen. Goede plaatsing vd kleine seconde ook voor een doorlopend symmetrische configuratie van de cijfers. Kijken wie er hapt…
Had je deze niet al eens met blauwe wijzerplaat?
Deze nog niet. Wel een Stowa en een Archimede…beiden met zwarte plaat ook.
Ondergewaardeerd merk En horloge
Afwerking is echt goed voor prjjsniveau
Nog liever zonder datum
Cool! Gefeliciteerd!
Meer/betere foto’s zijn zeker welkom!
Crosspost!
Gisteren weer een mooie deal kunnen maken met Seppe bij @CoronetTime.
Na een paar maanden op de wishlist was er wat Endurance voor nodig maar na lang zwemmen in de SuperOcean nu toch ook eindelijk eigenlijk aangekomen in de Black Bay !
Je hebt nu in elk geval een mooie wijzerplaat om op te oefenen.
Ik vind het een ontzettend tof horloge. Staat bij mij ook al een tijdje op de verlanglijst. Draag het in goede gezondheid!
Geweldige horloges! Geniet ervan!
Zeker! Al een aantal keer een D1 gehad, ook de Bell Diver en de Treasure Seeker heb ik gehad, maar deze nooit eerder. Hij zal van de week wel binnenkomen denk ik!
Toffe aanwinst, zeker voor die prijs. Dank voor het enthousiasmeren
Ze hebben ook een niche opgezocht die niet veel besproken wordt. Betaalbare high horology, mooie en ambitieuze complicaties voor een redelijke prijs, veel in house. Het gebied van de grote jongens.
Een nieuwe merk beginnen en wat duikhorloges maken is eenvoudiger.
Maar na een paar minuten ermee in de handen (naast mijn niet misselijk afgewerkte MM GMT) was wel een eye opener, heel verfijnd en understated. Kan niet wachten!
Is het onderhand uitgepakt? Heb ik iets gemist?