Binnen
De Universal Genève Ferrovie dello Stato ‘Mark 1’.
Een schoonheid. Proficiat!
Echt wonderschoon! Congrats.
Haha ik krijg nu ook werk opgescheept?!
Prima linkje.
Erg mooi daffie! Op de casting couch ermee!
Prijs kwaliteit verhouding is als ik het zo zie erg hoog, ook nog titanium en dan die wijzerplaat wordt er hebberig van.
Geniet ervan!
Gaaf Daffie, geniet ervan!
Het is nu al geen blijver, zie ik.
Top of the morning to you too sir!
Ik geef toe. Ik heb een haat-liefde gevoel voor de GS duikers. Vandaar dat ik het nog een kans geef.
Deze keer heb ik minder moeite om een andere clasp erop te zetten. Althans - dat is wat ik mezelf wijs heb gemaakt nu om hem te kopen.
Time will tell…
Er zit toch snelverzet op die sluiting? Waarom zou je hier een andere op willen zetten? Mijn advies zou zijn om wat kleinere en plattere duikertjes te gaan dragen, dat is sowieso comfortabeler, en het schuift minder om de pols.
Ik bedoel, gefeliciteerd en zo, maar wij weten allebei wat hier gaat gebeuren. Oh… Ook goeie morgen. Laat dit niet ongezegd: Ik waardeer je volhardende houding ten opzichte van GS duikers.
Geïnspireerd door jouw slim turtle draag ik mijn SPB313 best vaak.
Zit inderdaad heerlijk.
Is veel te dik en draagt gewoon niet lekker.
GS heeft zelf andere alternatieven.
Daarnaast durfde ik het bij die andere niet aan om iets anders erop te zetten. Zeker op die Evo 9 niet. Voelde gewoon niet lekker.
Ik hoop toch op iets moois…
Ik hoop voor je dat je er uit komt. Mocht dat nou onverhoopt niet zo zijn, is het dan niet eens tijd voor een volgende stap in je GS-evolutie?
En de SJE093 dan? Dat is een stuk compacter en wat
Zegt, qua afwerking natuurlijk niet helemaal GS maar komt zeker wel in de buurt.
Daarnaast geen last van de clasp
Hopelijk komt Seiko nog dit jaar met een vervolg daarop. Perfecte dimensies, mooie afwerking.
Dit vind ik de mooiste GS kast, maar ik denk dat ik er te snel op uitgekeken raak. Het moet ook een beetje visueel spannend zijn, niet alleen technisch.
Heel cool, maar een tikkeltje te klein voor mij. Dan liever de SLA017.
Dat is hij ook. Op een andere manier dan de sport serie, maar zeker niet minder dynamisch.
Yup, perfecte duiker, die SJE093. Ik vond 'm cool. Maar ook de nieuwe Marinemaster is stiekem dikke mik.
Ja het enige wat ik misschien jammer vind aan de SJE093 is dat het 1:1 een remake is. Van een afstandje had het ook een origineel kunnen zijn. Dat is anders dan bij een BB58 e.d. waarbij er altijd verschillen zijn.
Daarom hoop ik op een andere kleur wijzerplaat of iets dergelijks waardoor hij net iets meer naar deze tijd wordt getrokken.
Ja dat is ook zeker mooi gedaan. Gewoon een moderne en goede duiker van Seiko.