Het Grote incoming topic Deel X

Het grappige hieraan is dat dit horloge in amerika gemaakt is . Ik heb deze hier in belgie via ruil kunnen bemachtigen . De naam stond me aan (karakter uiteraard) maar ook de kwaliteit van dit horloge is zeer verassend alsook de afwerking ervan.

1 like

Nog geen tijd gehad te passen, ben benieuwd hoe die oogt op mijn pols…

1 like

Haha dat is zeker waar, wel erg mooi! Benieuwd naar de foto’s!

1 like

Incoming, iets sneller dan gepland :sweat_drops::sweat_smile:

64 likes

In het begin toen de nieuwe Superocean net uit was was ik er niet zo’n fan van, maar inmiddels vind ik hem prachtig! Echt een eigen gezicht.

1 like

Lekker bezig ! Dat is mooi vlot gegaan :sunglasses:

1 like

Dat is inderdaad snel Wouter. Ook al was het overduidelijk dat deze er moest komen. Gefeliciteerd!
Waar heb je deze uiteindelijk kunnen passen en kopen?

2 likes

Maandag komt deze binnen. Weer iets totaal anders in de collectie!

19 likes

Das een mooie Recraft.
Proficiat. :+1:

Thanks! Ik had hem een paar weken geleden gepast in Zeist. Uiteindelijk kwam er een op een veilingsite voorbij, die met een prima bod mijn kant op viel :sweat_smile:. Had het niet verwacht omdat ze meestal voor meer gaan.

3 likes

Gaaf!

1 like

Kijk, dat is extra lekker. Gefeliciteerd.
We kijken nu al uit naar de foto’s :heart_eyes::+1:

1 like

:fish:

32 likes

35 likes

enjoy!

1 like

#daaristiedan!

1 like

:ok_hand::ok_hand:

1 like

In 2018 een khaki field gekocht (oude versie zonder faux patina), ik vond toen de lug to lug te groot en heb het horloge daarom na een aantal maanden weer verkocht.

Nu was ik vandaag voor de zoveelste keer bij dezelfde juwelier om de khaki weer te bekijken, ondanks mijn haat voor faux patina en de lange lug to lug (voor een 38mm horloge) toch weer een khaki field aangeschaft, voor full retail. :see_no_evil:

Toch ben ik er voor nu blij mee, wellicht staat ie binnen enkele maanden weer in het blauwe. :speak_no_evil:

24 likes

Heel mooi horloge.

1 like

Hier se, weer een idem dito op kleur en maat na. Top en proficiat!!
:+1:

1 like