Het Grote incoming topic Deel X

Thanks👌 Bringing back old memories. Dit model was 20 jaar geleden mijn eerste Breitling waar de hobby mee begonnen is.

4 likes

Hoe gaat zoiets in zijn werk dan?
“Hey ik heb een bijna nieuwe Breitling van 20 jaar oud, hebben?”
“Das goed, stuur maar op”
Zo ongeveer? :slightly_smiling_face:

Zalig dit. Bij mij is de hobby begonnen toen ik een prille tiener was maar dan met goedkope Seiko’s.
Maar mijn eerste ‘chic’ horloge was ook zo een Breitling, in 92 was dat.
Soms zou ik wel willen doen wat jij nu doet. Maar dan moet ze ook echt in NOS conditie zijn.

2 likes

:sweat_smile: zoiets ja, koop hem bij een bekende handelaar :wink:

Dat zou deze ook zijn, dus ben benieuwd van de week als ik hem ga halen :grin:

2 likes

Een duiker voor een duiker: Mijn Tissot Seastar mag het nest gaan verlaten voor deze Mido Ocean Star 39.

Ik heb nog geen ervaring met dit merk, maar ze hebben interessante modellen en deze trok bij de release meteen al mijn aandacht. Online veel positieve reacties te vinden dus ik ben benieuwd naar dit slechts 10.5mm dikke horloge.

58 likes

Dat is idd een guilty pleasure :heart_eyes:

Die stijl, die kleur, die looks
 Zo typisch breitling :drooling_face:

23 likes

Veel plezier ermee :sunny:

Groeten van z’n broer :grinning:

19 likes

Strak model en heeft ook nog micro adjust in de sluiting.

1 like

haha, dat is de blauwe toch? de gele heeft niet die mooie lume :smirk:

1 like

Danku en Yes , ik ben er heel blij mee met deze “vondst” .je krijgt er standaard een gegraveerde reserve clasp bij . De originele band gaat nog voor even in de kast . Deze tropics vertrekken vandaag mijn kant uit ! :sunglasses: met dank aan @Zirx

3 likes

Juiste beslissing!
En een Mido is sowieso veel meer dan het geld dat je ervoor hebt betaald. Overdeliver doen ze.

Proficiat!

2 likes

Je ontvangt er zomaar 2
 :sweat_smile:

1 like

Je bedoelt voor de listprijs?

Dan nog beter, want ik heb hem voor een mooie (tweede)kans prijs :slightly_smiling_face:

1 like

Grappig bij mij ook, nieuw gekocht in 2003 in de klaverstraat (geen idee bij wie, staat vast wel ergens op de bon) 7 jaar probleemloos gedragen!

Begin van de hobby :+1:t3:.

Heel veel plezier met die van jou.

Groeten

1 like

Nee hoor is de gele, de lume moet wel heel erg opgeladen worden en blijft niet echt lang jammer genoeg. En de foto in het donker is met nightmode/lange sluitertijd genomen.

1 like

NA. Hij is binnen hoor :sunglasses:

71 likes

Heerlijk! Geniet ervan :ok_hand::blush:

1 like

Mooi man, fotogeniek horloge, veel plezier ermee :smiley::+1:

1 like

Een jaar lang heb ik me op de vlakte gehouden omdat ik m’n budget niet wilde ‘verspillen’
Maar nu kan het toch echt niet lang meer duren

image

Coming soon :star_struck: :heart_eyes:

6 likes

Whoop, there it is. Congrats Wouter!

2 likes

Ik vind hem heel gaaf! Van harte gefeliciteerd en draag hem in goede gezondheid :tada:

1 like