Het Grote incoming topic Deel X

Dank heren :pray:t3:.

Weet nog niet zeker of het een blijver is :sweat_smile:. Ik heb nu m’n Peter Blake alweer omgedaan. Dat is geen goed teken voor de NA :melting_face:

2 likes

Vind hem in real live eerder grijzer dan blauw

14 likes

Hangt misschien ook af van de omstandigheden (binnen/buiten, veel/weinig direct licht). Ik heb dat met een vintage King Seiko. Afhankelijk van de omstandigheden gaat die van diep of zelfs fel blauw naar donker grijs.

1 like

Incoming:

Lelijk? Mooi? Cyberpunk? :pager: Ik ben er nog niet uit, maar vind dit vooral stoer en anders.

16 likes

Uh-oh :face_with_peeking_eye:

1 like

38mm? Als je eruit bent, mag je me een berichtje sturen. Wie weet :laughing:

2 likes

Daar is hij dan :grin:

48 likes

Sauber
:pray:

1 like

Ganz geilll :partying_face:

3 likes

Op de gok in bestelling. Eventjes nog twijfel tussen de Tiffany of mosgroene wijzerplaat, maar met de donkere dagen op komst… Ik ben benieuwd!

Bron: www.casio.com

19 likes

Ik vind het ook een heel mooi horloge, ik kon niet zien of het een gevouwen of massieve band heeft? Weet jij dat? Veel plezier ermee.

4 likes

Glans geilll die NA van @JVE :sunglasses:

2 likes

Deze heeft een massieve band

Fijn horloge lekker plat

16 likes

Leuk !!

DE Cyberpunk bestaat echt trouwens, Fratello schreef een stuk over de T-2077 die voorr zover ik weet alleen de tijd kan weergeven. De Casquette van Girard Perregaux doet ook dag, datum , stopwatch etc maar is ook een smak duurder.

8 likes

Heu, een ketelaars naar mijn smaak.
:ok_hand: @Tommyvdv

1 like

Leuk, ik zal het eens opzoeken. :+1: Heb bewust deze ‘instapper’ genomen om te proberen, en de eenvouw van dit model spreekt mij aan.

1 like

Waarschijnlijk gevouden schakels met brede tussen stukken.

3 likes

Ja daar heb ik ook naar gekeken. Volgens mij massief aan de buitenkant en in het middenstuk van de schakel hol. Het is ook wel een minder kwalitatieve rammelband wat als minpunt uit reviews naar voren komt. Dat en een matige lume, voor de rest schijnt hij top te zijn.

1 like

De dikte trok mij over de streep, of nee het was het saffier glas voor een relatief lage prijs

3 likes

Eh…

:face_with_peeking_eye:

Tof horloge trouwens, daar niet van. Heb mezelf tot nog toe wel van een impulsaankoop weten te weerhouden.

4 likes