Het Grote incoming topic Deel X

Ohh deze is wel fancy. Lekker eigenwijs. I like it!

1 like

Heel mooi! Heb ik nog nooit gezien bij Tissot.
Welk referentie is dit?
Zou wel eens willen kijken naar een ‘gewone’ stalen versie.

1 like

Dank! Ook erg benieuwd naar hoe hij in het echt is. Ref T035.428.36.051.00, is er ook in staal!

1 like

Mooi Rik. Dus toch :wink:
Gezien de positie van de datum, de 36mm?

1 like

Toffe release!

1 like

Hoe is je ervaring met dit horloge en merk?

Gaat niet teleurstellen kerel :+1::+1::+1:
deze bij mij dus niet incoming maar al in bezit

28 likes

Hi Okan,

Heb deze helaas nooit mogen ontvangen en de order geannuleerd
Wel een andere Farer gehad en deze was prachtig en probleemloos. Mooie afwerking en in het echt beter dan op de foto

Helaas heeft deze het nest alweer verlaten voor wat anders moois :blush:

Ik denk dat je blij verrast zult zijn. :ok_hand:

2 likes

Ik heb een paar keer overwogen de mijne te flipperen, maar hij is zo geweldig dat ik me er niet toe kan zetten.

Het is natuurlijk persoonlijk, maar ik kan op dit moment in deze prijsklasse gewoon geen beter horloge vinden/bedenken.

3 likes

Bedankt voor je antwoord. Het is wel een eye catcher maar het mocht dus niet zo zijn. In ieder geval goed om je ervaring met het merk te lezen. Ik zie regelmatig mailtjes of social media posts van Farer over hun nieuwe modellen, en vind ze over het algemeen ook mooi en origineel, maar had wel het idee dat de horloges in werkelijkheid tegen zouden kunnen vallen.

1 like

SRPE89K1
Altijd prettig een set te ontvangen.

21 likes

Had zin aan een bronzen Pilot Baumuster B met full lume dial. :sunglasses:

12 likes

Op aanraden van @Antwerp_watch het book “Marine Nationale: Vintage Military Watches of the French Navy” besteld. :slightly_smiling_face: Toch wel een beetje een must-have voor een Tudor fan. :raised_hands:

17 likes

Ik ga binnenkort op vakantie en heb een festival gepland, maar heb nog geen vakantie/festival horloge. Goede reden om op zoek te gaan een dergelijk horloge, al word ik wel een beetje moe van mezelf :rofl: NOT! :crazy_face:

Dus incoming!

13 likes

Incoming, Casio MTP-1302PGC-5AVEF

image

19 likes

No todo lo que brilla es oro. :+1:

2 likes

Een Chernobyl :radioactive: snack…

32 likes

Die van ‘Titaniumlike’ Steel :stuck_out_tongue:

2 likes

Dat marketing feestje idd :nerd_face: