Het Grote incoming topic Deel X

Als het goed is komt deze beauty over ongeveer 1.5week/2 weken binnen!

34 likes

Cool man. Proficiat :partying_face:

1 like

Gaaf! Goede kleur ook!

1 like

Lekker man! Mooie kleur inderdaad :ok_hand:t2:

1 like

Full metal square was te groot dus gaan we door voor deze square met een metalen hart. Komt morgen als het goed is :upside_down_face:

27 likes

Nog even geduld …. Eerste keer GS Quartz

39 likes

Maandag deze besteld

gisteren binnengekomen en net de band aangepast. Viel nog niet mee, waren geen splitpennen maar een hulsje in de middelste schakel.

Voordeel van zo’n ana-digi is dat de tijd met een oogopslag duidelijk is, met een multifunctioneel digitaal scherm.

11 likes

En binnen:

Wat een lekker eigenwijs horloge is dit, draagt overigens kleiner dan ik had verwacht. Het bandje is matig - iets beter dan een doorsnee Casio - maar draagt opzich prima zonder serieuze epileersessies. De kast en knoppen voelen weer erg degelijk aan, het Oled display is ook in situaties met veel licht goed afleesbaar

27 likes

grappig ding, is het display altijd aan of moet je eerst activeren of iets?

1 like

Je kan hem sowieso handmatig aan doen door op één van de knoppen aan de zijkanten te drukken. Hij heeft ook een (uitschakelbare) functie waarbij deze automatisch een paar seconden de tijd aangeeft wanneer je je arm optilt en ± een seconde voor je neus houdt. Display is overigens wat minder afleesbaar in de zon, al is deze feller in te stellen wat ik begreep. Nog even mee stoeien…

1 like

:+1:

1 like

Grappig ding…

image

7 likes

Lap, nu moet ik aan Dr. Harry Vanderspeigle denken. :sweat_smile:

1 like

Al zo lang zo mooi en nu eindelijk een gekocht:

Universal Genève FS M2.

49 likes

Gaaf exemplaar zo te zien! Mooi hoor, heel veel plezier ermee gewenst!

2 likes

Gefeliciteerd!
Een hele mooie Mk2. Ziet er goed en origineel uit. Volgens mij ook de originele kroon. Top :+1:
Echt een strapmonster. Maar let op, 19mm.

3 likes

Dank je. Je weet het nooit helemaal zeker, maar alle foto’s en info waarom ik vroeg, wijzen in de richting van een aardig mooi exemplaar.

1 like

Ik weet het, maar las ook op diverse forums dat veel 20 mm-banden ook passen. We zullen zien. Er zit inderdaad een originele kroon op.

1 like

Het past wel maar is het gewoon net niet. En er is zoveel moois in 19mm te koop. Kijk bijvoorbeeld eens bij Fluco. Veel plezier met jouw UG FS Mk2!

5 likes

Ga ik doen. Dank je.

1 like