Ik heb een paar keer overwogen de mijne te flipperen, maar hij is zo geweldig dat ik me er niet toe kan zetten.
Het is natuurlijk persoonlijk, maar ik kan op dit moment in deze prijsklasse gewoon geen beter horloge vinden/bedenken.
Ik heb een paar keer overwogen de mijne te flipperen, maar hij is zo geweldig dat ik me er niet toe kan zetten.
Het is natuurlijk persoonlijk, maar ik kan op dit moment in deze prijsklasse gewoon geen beter horloge vinden/bedenken.
Bedankt voor je antwoord. Het is wel een eye catcher maar het mocht dus niet zo zijn. In ieder geval goed om je ervaring met het merk te lezen. Ik zie regelmatig mailtjes of social media posts van Farer over hun nieuwe modellen, en vind ze over het algemeen ook mooi en origineel, maar had wel het idee dat de horloges in werkelijkheid tegen zouden kunnen vallen.
Op aanraden van @Antwerp_watch het book “Marine Nationale: Vintage Military Watches of the French Navy” besteld. Toch wel een beetje een must-have voor een Tudor fan.
Ik ga binnenkort op vakantie en heb een festival gepland, maar heb nog geen vakantie/festival horloge. Goede reden om op zoek te gaan een dergelijk horloge, al word ik wel een beetje moe van mezelf NOT!
Dus incoming!
Incoming, Casio MTP-1302PGC-5AVEF
No todo lo que brilla es oro.
Die van ‘Titaniumlike’ Steel
Dat marketing feestje idd
Leukste snack wel. Timex brengt de laatste tijd veel bang for buck toolwatches uit of lijkt dat zo? Sommige ook met automatisch caliber.
Absoluut. Zijn er bij mij al een aantal de revue gepasseerd dit jaar. Leuk spul…bang for the buck idd
Stoer ding!
Tritium?
Nah. Maar wie weet hetzelfde effect…
Cool Dave
Ik hou het blauwe gedeelte in de gaten
Retourlabel al aangevraagd?