Joehoe!

Ik ben voor de zilverkleurige wijzerplaat gegaan. Nu nog een mooi bandje erbij zoeken.
Ik ben voor de zilverkleurige wijzerplaat gegaan. Nu nog een mooi bandje erbij zoeken.
mooi, ook hoe die wijzers zijn gemonteerd, standaard band ziet er goed uit toch?
Mooi!
Grappig detail wat ik nu pas zie. Het zijn geen concentrische cirkels onder de maanfase, maar het is een spiraal.
Geweldig! Mooiste FC in de catalogus. En ook in de juiste kleur gekozen.
Heel benieuwd hoe ie bevalt
Super. Zo’n mooi horloge en een moonphase die ik zelf ook zou willen - want quartz. Ik ben al links en rechts aan het rondkijken als ik hem ergens kan passen. Dus heel erg benieuwd naar jouw beleving.
In den haag liggen ze bij van willigen en ook bij de bijenkorf in rdam.
Den Haag is iets uit de richting, maar er is wel een Bijenkorf hier in de buurt.
Op de site staat of ze hem op voorraad hebben. Succes!
Ziet er op zich goed uit, maar mist 1 gaatje voor mijn kippepols.
En het horloge verdiend beter imho.
Ik open hier een appart draadje voor vanavond want ik graag wat inspiratie opdoen hier, zeker vanuit de vintage hoek.
Mooie Molequin erop en je bent het heertje.
Kijk uit naar je NA topic
Volgens mij is dat altijd zo. Alleen zie je het meestal niet omdat er normaal gesproken een wijzer in het midden zit. Een spiraal is makkelijker mooi te krijgen omdat je maar één keer met het snijgereedschap in en uit het materiaal hoeft.
Heel tof! Gefeliciteerd!
Weer wat geleerd!
Sneak Preview.
Alleszins top periode op horloge gebied.
Tof! Zag ze laatst toevallig in de Bijenkorf liggen. Waar ben jij geslaagd? Benieuwd naar de NA
Dank! Ik ben bij Montredo geslaagd. Ik had daar eerder ook een FC Highlife 39mm vandaan.