Heb jij een 8k telefoon? Bij mijn telefoon wordt het alleen maar korreliger als ik inzoom.
Mooi S.E Himalaya Peter.
Ook de achterkant verdiend aandacht.
Proficiat en draag hem met zorg.
Bedankt mannen! De eerste indruk is echt goed. Vrij fors voor een net horloge maar dat was in dit geval de bedoeling
@Kleine_gup_in_grote_oceaan de Mido is nog wat groter maar draagt top. Zou leuk zijn als dressy je ook bevalt en je wat kan afwisselen. Vind ik tenminste erg leuk
Nee ik vroeg aan mijn dochter of ze het kon lezen en dat was haar antwoord ongeveer
Echt wel een mooi model! Alleen heb ik altijd het idee dat het logo is weg geshopped als ik die foto zie
Hij roept iig reactie op Vind het juist wel tof dat het logo niet op de dial staat. Denk dat ik hem dan niet had gekocht.
Er lijken wel meer dingen raar aan dat horloge. (Te grote kleine seconde, de bandaansluiting, …)
En toch vind ik hem leuk en eigenwijs.
De spelling van de merknaam
Wel een mooi design verder.
Eens. Hoop dat de band aansluiting geen band aanfluiting is. Benieuwd naar de ‘echte’ fotos als het zover is.
En de reisseu zit eraan te komen.
Cool!!!
Prachtig
Fantastisch mooi
Gaaf man
Mooi hoor
Deze Hamilton KF Expedition net besteld😁
Lekkere daily GADA want deze khakie field heeft screw down crown en 10atm. Fijne herfst winter watch.
tof ding. ik zou voor het mooie hier liever een quartz uurwerk in gehad hebben. met 12mm vind ik het nu een beetje een dikkertje. de afmeting is heel goed gekozen verder.
Helemaal mijn ding top