Het Grote incoming topic Deel X

Rick heeft vast half HF in z’n tellie staan, verkoopt hem toch wel onderhands :stuck_out_tongue:

2 likes

Dat je dan je eigen kerstcadeautje maar moet uitzoeken :sweat_smile:. Het was of een Holzkern, of een Bulova of een Edox in dezelfde prijsklasse…

Ik viel voor de maanfase :sweat_smile:

IMG_6643

23 likes

Deze mooie Citizen 51-2273 komt binnenkort binnen, dankjewel @Abel :grinning:

28 likes

:partying_face:

68 likes

:star_struck::ok_hand:t3:

1 like

Die had je inderdaad nog niet :joy::+1:
Gefeliciteerd Peter! Rechtstreeks uit Japan?

1 like

Wow, schitterende Citizen!

1 like

:grin: Lekker hoor.

1 like

Incoming vanuit het blauw

34 likes

Thanks! Dit is voorlopig :face_with_peeking_eye: de laatste. Is al in Spanje zelfs :muscle:

4 likes

Super! Ik denk dat je blij zal zijn met de AQ4100 kastvorm!

2 likes

Ik las deze week dat GTG’s gevaarlijk kunnen zijn. Komt dit horloge je bekend voor toevallig? :yum:

Heeft me over de streep getrokken om niet tot 2025 te wachten :face_with_hand_over_mouth:

41 likes

Ik ben blij dat ik zo’n goede invloed op je heb :wink:

3 likes

Ai ai ai, 40mm GS verkocht, want die was iets te groot. Kerstmarkt in Düsseldorf samen met vrouwlief. We lopen de eerste de beste juwelier binnen en daar hebben ze SBGX261 op voorraad. 3 bier en 4 champagne, en een knappe blonde dame verder… Weer de volle prijs betaald voor de GS…

34 likes

Gefeliciteerd! Soms gaat het met een omweg :smiley: nu genieten maar

1 like

Paar bubbels erbij maakt het plaatje compleet :dizzy

1 like

Fijne momenten dit, goud! :partying_face:

1 like

Ik denk een van de eerste horlogemerken welke ik me bewust kan herinneren ( op de toonbank van een juwelier ergens rond 1990). Werd dus hoog tijd zeg maar, en gezien mijn voorliefde voor Bicolor watches en divers past dit perfect :slight_smile: Ik werd over de streep getrokken omdat ik een 38MM certina ( blauw) om mn pols kreeg en de maat / balans is echt top…imho … mochten jullie me zoeken ik zit voor het raam vanaf nu , te wachten op de DHL meneer :disguised_face:

29 likes

T-fit schroevendraaiers van de Sint gekregen.
Het is alsof Klaas wist dat er een steelreef easylink inbound is voor de tudor Sub.

Diver extension er tussenuit bij de Sub en steelreef link ertussen. Easylink comfort op een vintage Sub :+1:

12 likes

duidelijk verhaal… :thinking:

3 likes