Het Grote incoming topic Deel X

Mooi. Zou ik ook blij mee zijn :grin:

1 like

Weer eens een Longines.:slightly_smiling_face:

16 likes

De hoeveelste Pieter?

1 like

Nummer 12 geloof ik…deze gaat wss gedragen worden door mijn vrouw. Die wil alleen maar tankjes.:slightly_smiling_face:

1 like

Deze komt eraan. Doorstart van Franse merk Elgé
38mm, 11,6mm dik, 150m WR 20mm bandaanzet. Uurwerk op basis van Soprod Newton.

28 likes

Erg leuk! :ok_hand:

2 likes

Thanks! Nog een week met korting te bestellen.

1 like

Heel fraaie kast! :ok_hand:t3:

1 like

Ingecomed! Zou zo maar mij meest gedragen horloge kunnen worden, relaxed vibes en de kleur speelt mooi in het licht. Cijfers zijn verhoogd met zalm kleur aan de zijkant, net als de wijzers.

47 likes

Altijd opvallend dat hier op het forum vaak gereageerd wordt dat een horloge “leuk” is of een “leuk ding” is, wanneer het géén duur luxe merk betreft.

Just saying

Vreemde reactie (gericht aan mij). :grimacing: Dat zul je bij mij iig niet als standaard opmerking zien. Ik gebruik ook vaak…fraai, prachtig, mooi, geweldig, fantastisch…e.a omschrijvingen. Ongeacht de prijs van het horloge.

Edit : ik vermoed dat de opmerking waarschijnlijk niet zozeer aan mij was gericht, maar je het in z’n algemeenheid bedoelde te zeggen. Enfin, ik deel iig jouw mening/zienswijze niet.

11 likes

Dolletjes

2 likes

Gaaf! Zag iets voorbij komen, omdat ik een HGP heb, kreeg ik ook de mail, dat Elge een horloge uit ging brengen. Ben benieuwd naar je ervaringen!

1 like

soms kan het geen kwaad om iets alleen te denken, en het niet meteen te zeggen… sfeerspons

4 likes

Volgensmij is @daffie juist een van de leden die in “alle markten” thuis is… Ik zie in ieder geval een oprechte reactie zonder ondertoon…

5 likes

:joy::joy::joy::joy:

Back on topic:

Deze ligt vandaag (de band) in de bus als het goed is, 22mm Five Eye van Watches of Espionage, voor mijn Elliot Brown!

15 likes

Leuk!

:laughing: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nee gewoon top! :ok_hand: Mooie kleur die band.

9 likes

Hahaha, heerlijk!!

Ja denk dat ie er mooi mee matcht! Foto’s volgen.

1 like

Klopt, in zijn algemeenheid.
Niet op jou of tegen jou gericht.

Zie ik wel vaker hier, wanneer iemand een nieuw horloge heeft gekocht. En dat horloge is geen luxe of duur merk dan wordt hier regelmatig het horloge als “leuk ding” bestempeld.

Zul je niet snel lezen wanneer er een Rolex of AP of PP of iets dergelijks wordt geïntroduceerd.

1 like

vandaag een berichtje aangekregen met wat bijlage van afzender,
wordt verwacht 16-12 :slightly_smiling_face:

stay tuned, morgen tweede bijlage :wink:

5 likes