Het Grote incoming topic Deel X

Nadat het horlogevirus door @Dave76 ineens weer is geactiveerd, is er na lange tijd een paar dagen geleden toch weer een horloge ‘ingecomed’. Namelijk deze hele fraaie Oris Aquis Date 43,5 mm, met een waanzinnig mooie groene dial.

En omdat de kwaliteit en het draagcomfort van de Aquis me zeer goed bevallen, is er nu weer een Oris incoming. Ik zat namelijk ook te kijken naar een Artelier Date 40 mm en die heb vanavond al kunnen bemachtigen :hugs:

14 likes

Nope!

1 like

Klopt als een bus!

2 likes

9 likes

ok dan, leuk en tevens raar dat de verzender deze foto’s door mailde naar mij,
tevens ook leuk dat ik het “uitpak moment” niet meer hoef te laten zien in het komende NA topic :wink:
ja, ik heb het horloge echt nog niet, dat is gepland voor maandag (als het goed blijft gaan)
maar ik weet natuurlijk wel wat er inzit :smiley:

4 likes

Het is al meer dan foto 1. Benieuwd welke bijzondere Citizen zijn opwachting mag maken in jouw collectie :wink:

1 like

:wink:

of bijzondere The Citizen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Net via Chrono24 besteld:

55 likes

Leuk horloge… of eh ik bedoel wauw! Wat een knaller zeg! :sunglasses:

Heel cool!

7 likes

Mister jacobus heeft zometeen maar liefst 2x een Citizen Eco-Drive One :muscle:t2:

2 likes

Leuk!

2 likes

Mooie Squale onderweg

24 likes

Toffe Squale! :shark: :+1:

1 like

Dacht dat je er maar one van mocht hebben :laughing:

1 like

op one been kun je niet lopen hè :grinning:

2 likes

Leuk :smile:

1 like

Heel tof! Ben benieuwd

Merci! Ik ben ook benieuwd, je ziet ze erg weinig

1 like

Niet incoming, maar een spontane NA :tada:

Om de leegte op te vullen die de stalen Must heeft achtergelaten nadat ik die eerder dit jaar verkocht had. Deze keer een verguld model in de oude XL maat, wat overeenkomt met de moderne Large.

28 likes