Het Grote incoming topic Deel X

3 (!!!) NA’s incoming

44 likes

Ja 34,5, maar draagt iets groter door de lange lugs

1 like

Ziet eruit als textbook Breguet! Ooit eerder een Breguet gehad?
Hoe dan ook denk ik dat je hier heel blij mee gaat zijn

Jeetje. Dat zijn geen halve maatregelen, Pierre. Schitterend

1 like

Het overkwam me ook een beetje toen ik van de vakantie aan het genieten was en wat rondspeurde naar King Seiko. Uiteindelijk op een bundeldealtje gekomen met de verkoper

1 like

https://www.bol.com/nl/nl/p/deluxe-nylon-nato-horlogeband-olive-drab-green-rose-goud/9300000176141178/?Referrer=ADVNLGOO002038-S--9300000176141178&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmPdn1UwngO4vxq6Xsdc0_3oD&gclid=EAIaIQobChMI7aDOo5nkigMVVZtoCR0YwwNaEAQYAiABEgIMZ_D_BwE

1 like

Mooie versie !!

Prachtige klassieker

1 like

Ontzettend gaaf!

Poehee, Geweldig.

Vind ik wel heel mooi en die band past er bij klasse :heart_eyes: :ok_hand:

Oh tof, maar om eerlijk te zijn heb ik deze intussen geannuleerd :sweat_smile:. Had toch liever een FC Moneta en die komt als het goed is deze week of volgende week binnen.

3 likes

Moet kunnen :joy: snelle jelle :slightly_smiling_face:

1 like

6-8 weken wachten

I know dit lijkt op een … maar de kwaliteit zou wel top zijn.

Zien of hij me bevallen gaat, zo niet gaat hij wellicht eruit.

25 likes

De tekst op de dial is bijna wel lachwekkend. Slaat helemaal nergens op. Submersible maritime en kinetic continuous date. :rofl:
Lijkt inderdaad op een R. Ben benieuwd naar de kwaliteit. Ziet erop het eerste gezicht wel echt goed uit.

5 likes

Veel tekst op de dial maar volgens de maker zou dit wel bewust gekozen zijn

1 like

Er zijn geruchten dat de Ginault Rolex hommages deels uit de replica Rolex fabrieken komen. Dus kwaliteit zal wel ok zijn.

1 like

???
Zou niet mogen kunnen replicas maken in je eigen bedrijf en vervolgens verkopen onder een ander merknaam :sob:

3 likes

Dat wordt ook wel hommage genoemd. :face_with_peeking_eye:

1 like

Ik dacht dat Ginault een echt USA merk was. Waar Trump trots op zou zijn.

Aha kijk hier:

3 likes

Mijn goede voornemen voor 2025 was dat ik eens een jaar géén horloges zou kopen.

Ik heb dit volgehouden tot 2 januari 12.48 :face_with_spiral_eyes:

37 likes