Het Grote incoming topic Deel X

@APMV @Anthony

Dank heren :blue_heart:!

Heerlijke kleur inderdaad, ben benieuwd!

2 likes

Ik moet me inhouden, want de Alta Gold is wel erg leuk :see_no_evil:

2 likes

Ik had hetzelfde probleem. Stiekem hoopte ik dat er niets bijzonders tussen zou zitten :rofl:. Maar ja, deze limited edition kon ik gewoon niet laten liggen :smiling_face_with_tear:.

1 like

Maargoed dat die al weg is :see_no_evil:

1 like

Hmm dat is deze toch? :thinking:

4 likes

Mooi hoe blij een mens (ik) kan worden van ‘gewoon’ een G-Shock. Toen het origineel 40 jaar geleden uitkwam bestond ik nog niet, maar maakt hem niet minder tof!
De stainless steel case is goed voelbaar, het tikje meer gewicht geeft net even dat beetje extra.

De retro band

En made in Japan (volgens Casio in de oorspronkelijke fabriek)

29 likes

Proficiat met je NA, Martynnn! Geniet ervan. Top dat je zo’n G-Shock fan bent :+1:

1 like

ja hoor, ze hebben hem daar bijna met de hand getekend ook.

Bedankt voor je inbreng. Zo leuk om te zien dat je andere mensen ook een nieuwe aankoop gunt. Ik zal mijn vriendin even zeggen dat haar cadeau aan mij geapprecieerd word door een random persoon achter zijn keyboard

10 likes

Jammer inderdaad die cynische negatieve reacties. Begrijp dat ook niet.

Tof ding en binnenkort lekker genieten van je mooie NA. :muscle::+1:

4 likes

Screenshot_20250108_204714_Chrome

1 like

Ja klopt, wellicht een beetje vrouwelijk maar vind de 18k rose bezel wel wat hebben.

2 likes

Erg fraai, inderdaad :ok_hand:. Het vrouwelijke aspect valt wel mee; er zijn genoeg mannelijke horloges met een roségouden bezel :wink:.

1 like

Die jij besteld hebt is ook erg gaaf. Geniet ervan!

1 like

:flushed:

6 likes

Huh gemist, kak, goed nadenken…

1 like

Overgetrokken :sweat_smile:

1 like

Misschien eerst eens wat lezen en onderzoek doen wat er veranderd is aan de vorm en de afmetingen. Het is niet omdat jij iets niet met een blote oog ziet of onvoldoende kennis hebt dat het een rechtstreekse kopie is.

Nou nou nou, niet zo hoog van de toren.
Ik vind het een mooi horloge, maar het is niet omdat ze her en der een mm eraf hebben geschaafd en de wijzers hebben vervangen dat het ineens geen schaamteloze kopie meer is.
Het merk staat om niets anders bekend dan het kopiëren van Rolex designs.

Ik was zelfs bereid daar doorheen te kijken omdat ik hem zo mooi vind. Totdat ik de volstrekt debiele teksten op de wijzerplaat las. Jammer. Verder oprecht een mooi ding namelijk en ik geloof dat de kwaliteit goed zal zijn.

5 likes

Heel tof! Dit is de nieuwste release toch?
Ik heb meteen even gekeken op de buckle van mijn eenvoudige G-Shock. :face_with_monocle:

CASIO
THAILAND :desert_island:

1 like