Zeer goed! Wel wat meer flashy dan ik had verwacht en de maat valt ook iets kleiner uit dan ik in mijn hoofd had, maar dat is zeker niet verkeerd met mijn kleine polsen.
Leuke combinatie met de BB54
Zeer goed! Wel wat meer flashy dan ik had verwacht en de maat valt ook iets kleiner uit dan ik in mijn hoofd had, maar dat is zeker niet verkeerd met mijn kleine polsen.
Leuke combinatie met de BB54
Prachtig setje
Ziet er goed uit. De kast ziet er ook heel plat en draagbaar uit.
Hij is binnen! Super blij mee. Er zitten tegenwoordig ook halve schakeltjes bij voor een perfecte fit aangezien de stalen band een vlindersluiting heeft. De vorige versie was te groot en deze is zo goed als perfect voor mijn 17cm polsen:
Lekker Adil!
Ja, daar is best kans van.
Ben benieuwd…!
Ze dragen verbazingwekkend goed vanwege de korte lug tot lug. Tip: een stalen band met rechte endlinks. Die staan er erg goed op.
Gaaf!
Heb de mijne begin dit jaar weg gedaan, mis hem nog wel eens…
Geniet er van !
Gaaf!!
Ik heb 17cm polsen en altijd een Lunar Pilot gewild… Misschien toch aan geloven…
Ja draagt echt heerlijk. Als je in de buurt van Rotterdam woont ben je altijd welkom om even te passen.
Snap ik, dat is een mooie CW !
Mooie Bulova, van Harte ! Dat wordt zo nog een cult hit op HF
Dat heb je snel geregeld, gaaf! Als hij tegen valt….
Dat wordt gewaardeerd!! Woonachtig in Middelburg, dus toch al gauw een uur rijden haha.
Yes ik zal aan je denken. Maar nu eerst maar even binnenkrijgen.
Het is snel gegaan maar ze zijn nog best schaars viel me op. Het is sowieso tijd dat Seiko ze gewoon weer terug brengt in de collectie.
Getwijfeld tussen de IWC Mark XX en de Cartier Santos, uiteindelijk de knoop doorgehakt.
Als ik aan wal ben mag ik deze ophalen.
Nieuw voor mij was dat deze een nieuw referentienummer heeft en ipv kalfsleder, alligator als extra band geleverd wordt.
Schitterend! Perfecte maten naar mijn idee.