Het Grote incoming topic Deel X

Net binnen mijn zomer klatser

18 likes

Verzin er gelijk ff een zielig verhaal bij

2 likes

Dat is neem ik aan ook afhankelijk van de waarde? En je geeft hem dan vast aan iemand uit je directe kring? In plaats van een random iemand op HF? :nerd_face:

Vrij spontane actie, maar deze Seamaster (uit het blauwe hoekje) komt deze week binnen.

43 likes

Mooie keuze! Blijf dit een gave seamaster vinden!

1 like

De allermooiste Seamaster. Congrats.

1 like

De huidige stand der zaken qua incoming:

80 likes

Jezus Chris lekker bezig!

1 like

Mooi, mooi, mooi!

1 like

:dizzy_face:

OMG. Ff 3 stuks incoming. Goed bezig. En alle drie lekker :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

heb je het offerblok leeg geroofd :wink: :rofl: :rofl:

4 likes

Zo dan, je gaat hard opeens👍
De middelste👌 GS ook niet mis. De Hanhart is niet mijn ding maar enjoy them

1 like

Met deze 3 NA’s wil ik je graag feliciteren.
De Hanhart zie ik niet veel in, maar hé: jij mag hem dragen :slight_smile:

1 like

Ja, jij wilde me die SBGV niet verkopen, en toen ging ik over een dopje na zitten denken. :slight_smile: Op die zelfde GTG kreeg ik een Kurono in handen gedrukt, wat ook tot nadenken noopte, en die Hanhart heb ik altijd al eens willen proberen, terwijl m’n neef de Excelsior Park al tijden cool vindt.

Die laatste houden we dus in de familie, maar Hanhart vs EP is voor mij gesloten beurs werk.

Dank jullie wel! :slight_smile:

Nou, ik heb de vintage tv-kast Seiko quartz voor een symbolisch bedrag verkocht, en zowel de Arhimede Pilot 39 als de Nomos Club Future Orange voor een iets minder symbolisch bedrag. De Baltic Aquascaphe staat nog te koop.

Er zijn dus vier uit gegaan en drie in. Da’s krimpen op niveau, als je bedenkt dat er nog eentje gaat gaan.

Dank, dat gaat goed komen en dat mag. De Kurono is nog tot Juli/Aug wachten, maar de rest zou eerdaags moeten landen.

5 likes

Lekker bezig hoor

2 likes

Al vaker naar gekeken, maar nu op de bestelknop gedrukt…:grin:
Bulova-Polshorloge-Heren-Quartz-Parkeermeter-gelimiteerde-editie-98B390

Max. 3 dagen wachten voordat hij er is, ben heel benieuwd :upside_down_face:

16 likes

Zo, mooi hoor! Vooral de GS GMT en Kurono zijn erg leuk, maar die Hanhart valt ook niet tegen lijkt mij. Ik zou zelf de Hanhart op een andere band zetten, maar dat is zeker ook een leuke chrono.

2 likes

Indrukwekkend incoming lijstje. Respect :saluting_face: Chris

1 like

Magi is er maar druk mee! :laughing: Ik hoop ook de laatste week wachten in te gaan…

29 likes

Lekker bezig…:joy:

1 like