Het Grote incoming topic Deel X

Ik houd je op de hoogte :wink::smile:

2 likes

Dank allen voor de leuke reactie’s en de likes ;-). Gaan we de 50 likes halen? :innocent:

En uiteraard @Colnago heb ik de ‘tramp stamp’ gekozen om @Fate_Amenable_To_Change ye pesten :rofl:

3 likes

Pfff die is ook wel erg lekker voor t geld.

Maar niet echt ‘zomers’ wat ik wel nog zoek. :thinking:.

Maar wie heeft nu van wie gejat? Go van Wollbrook?

2 likes

Ze hebben ook een lekkere sky blue zomer klatser. Met een witte of blauwe Tropic erop en een parasolletje in je Cuba Libre ben je helemaal het mannetje :beach_umbrella::+1::sunglasses:

Ik zeg Go Wolbrook! :smile:

2 likes

:rofl:. Ik zag m maar met dit model zou zwart ook mijn voorkeur hebben.

1 like

Ja vind ik ook. Leuk zo’n zomers kleurtje maar blijft wel erg specifiek. Zwarte plaat altijd goed.

1 like

Dat zei ik ook al onder een review op Fratello. Die opmerking is dan ook via moderatie verdwenen. :slight_smile:

Ik ook.

3 likes

Echt?
Wat sneu

1 like

Blijkt dat ze beide wel wat ideetjes hebben geleend:

4 likes

Blijft leuk. Ik ben benieuwd of deze het haalt van een 65 bv :blush::+1:

1 like

Ik geloof nooit dat GO origineel is. Glashutte was suf oostduitsland… en staatsbedrijf.

Go bestaat sinds de val van de muur

1 like

Supermooi

Wat zijn de dimensies?

1 like

40 x 48 x 13 x 20 :laughing: :ok_hand:

4 likes

Ik heb het ding op bracelet en tropic. De bracelet is wel leuk, beetje moderne BoR variant. Op tropic vind ik het stiekem leuker.

22 likes

Hey cool dat jij 'm hebt. Zo te zien ook exact de variant die ik incoming heb. Ziet er puik uit. Ja ik denk op de tropic een heerlijke zomerklok. :+1:

2 likes

Ja, volgens mij ook, idd.

Tropics staan het erg goed; je kan ook wel wat met kleur proberen te spelen, ding kan wel wat hebben.

Al met al voor het geld echt een super horloge :ok_hand:

3 likes

Ik beloof het later uit te leggen maar nu heb ik al lol van mijn incoming eerste (en vermoedelijk laatste) Gshock :smile:

10 likes

Heel comfortabel op een tropic.

11 likes

Top combinatie Ivar :+1:t2:

:sunny:

16 likes

Verkoop je hem dan of geef je hem gratis weg aangezien jij hem ook maar gewonnen hebt? Ben nog op zoek naar een Smartwatch voor tijdens m’n werk

2 likes