Het Grote incoming topic Deel X

…en een mooie Laco bruine vintage pilot band voor de Stowa :slightly_smiling_face: (zit helaas niet bij de Stowa zoals op de foto)

10 likes

Na jaren van sluimertoestand heeft het horlogevirus finaal toch de kop weer opgestoken … en heb ik de 39mm variant van de Longines Zulu Time incoming :crazy_face:

images

55 likes

Nice :+1:
Enjoy!

Deze stond lange tijd ook op mijn shortlist voor mijn revival aankoop … maar uiteindelijk is het iets anders geworden :wink:

1 like

Thx kerel :+1:

1 like

Tof! En ook nog een paar Japanse Pokemon Booster packs meegenomen! Of had je die al?

:grimacing::+1: miste toch wel een Tsuyosa in de collectie

23 likes

Lekker deze :fire:

1 like

Welkom terug! En direct een mooie binnenkomer :ok_hand:

1 like

Thx :ok_hand:

1 like

Mooi man! :+1: Ik heb er ook vaker naar gekeken. Tof model…wat mij betreft de meest geslaagde in de serie.

3 likes

Lekker! Mooie kleur ook. :+1:

1 like

beetje doorgeschoten

maar ik heb er ook 4 te koop staan :see_no_evil:
het is de fasering in tijd…

22 likes

Thx David :+1:

Vind ik ook, maar ben natuurlijk wat biased :wink:

Wel getwijfeld tss de Zulu Time en de Flyback Chronograph … maar wie weet komt die laatste er ook nog wel een keer :upside_down_face:

1 like

Gaaf!! Heb vrijdag de Wolbrook in blauw binnen gehad en het is een top horloge in mijn optiek!

1 like

ik zie het, ook met de extra band erbij?

1 like

Yes, ik heb er een oranje tropic bij genomen.

1 like

Staat nog een mooie te koop :point_up:

3 likes

Deze morgen…

Bulova

14 likes

Wauw toch de Bulova Marine Star incoming. Blijf toch wel mooi spul die Precisionist. Congratulations met je N.A. Peter :+1::+1: :crazy_face:
Groetjes van zijn gele broertje. Vers vanochtend geleverd.

13 likes

Ja, jij was denk ik de enige die dit kon raden Jesus :see_no_evil: :joy:
En je bent mij voor terwijl ik m ontdekt had :woozy_face: Gefeliciteerd :partying_face:
Hoe is ie???

2 likes