Het Grote incoming topic Deel X

Snel klaar voor jou want geen fijnafstelling.

1 like

Nota bene iemand hier afgeraden een skeleton te kopen wegens snellere veroudering van de olie. In dat draadje kwam iemand hiermee op de proppen.

Er waren er nog 2. :wink: Best kans dat-ie te groot voor mij is; voorzichtig passen en desnoods retour. Aanbieding van 1690 voor 900 zie je niet veel bij een low-profile maar degelijk Zwitsers B-merk. We gaan het beleven! Maar gauw weer de kelder in om hem terug te verdienen. :sweat_smile: :face_with_monocle:

Zit zelfs te filosoferen deze als Thailand-vakantiehorloge te gaan gebruiken. 200M - rating. En vrijwel iedereen zal er een Ali-horloge in zien.

Edit - zo, best succesvol deze post. Ze zijn nu op! :grin:

16 likes

Lekker! :+1: Heb ‘m ook overwogen :innocent:

1 like

…en binnen:

:yellow_heart::black_heart:

62 likes

Deze incomming ! :sunglasses:

29 likes

Blij dat ik deze gepost heb :joy:
Thank me later

1 like

Duo van de week…

20 likes

36 likes

5 likes

Heb je deze gekocht? En hoe bevalt ie?

2 likes

Nog niet, de partij wasr ik had besteld liet lang niets van zich horen dus toen geannuleerd. Zit nu te kijken naar de witte dial versie. @daffie kan er alles over vertellen wat betreft ervaringen :wink:

2 likes

@hharry ik vond het een erg leuk ding. Voor dat geld niet twijfelen. :+1:

1 like

Deze Seiko SACM150 vandaag ontvangen. Gekocht van @Spooler

23 likes

Dat is een ontzettend mooi dress horloge. Ik moest jammergenoeg plaatsmaken voor een aankomende grote aankoop. Echt op en top Japanse kunst! Excelence in eenvoud.
Veel plezier ermee!

2 likes

Is zeker een mooie dresser, met mooie wijzerplaat. Bedankt voor snelle verzending.

Erg mooi, deze of de SACM171 staat ook al jaren op mijn lijstje.

1 like

Ik vrees dat ik het horloge al kwijt ben. Mijn vrouw die niets met horloges heeft, zat er gelijk verliefd naar te kijken. En het horloge past haar goed en staat haar perfect. :slight_smile:

4 likes

Nummer 1 van deze week is binnen. Zaterdag nummer twee.

Indoor sun…

22 likes

Groetjes van zijn Salmon broertje.

19 likes

Frisse jongen! :+1:

1 like