Hey deze incoming had ik even gemist. Topper hoor gozer! Heerlijke kleur groen…en icm de gouden accenten (ik heb deze toevallig zelf ook gehad)
Ik had deze ref. ook al opgezocht op het forum, had zomaar gekund dat dit het forumsletje van een aantal jaar geleden was
Fotogeniek ding wel
-Is dit het forumsletje?
-Heeft betrokkene hem per ongeluk naar jou verzonden?
-Wil je hiermee suggereren dat deze toch niet zo fotogeniek is?
Zoveel vragen
Vermoedelijk.
Hopelijk niet.
Nee hoor, iemand die wel een fototoestel met de goede kant naar voren kan vasthouden, maakt daar vast iets moois van.
Haha very well, sir
Zooooo mooi dit model
Deze zie je eigenlijk gewoon te weinig in horloge land
Veel draagplezier alvast en foto’s
Dank je. Op het eerste gezicht zou je zeggen…meh, maar er zitten zo veel mooie details in en maar 11mm dik.
In house movement met dual barrel voor constant force power delivery. Enz enz.
Een duiker met een eigen smoel. Kan niet wachten!
Oh ja:
Check die lume
Heel mooi
Vandaag deze binnen gekregen, zat in een handige stevige plastic opbergbox.
Mijn eerste San Martin na veel goede recencies gelezen te hebben de trekker overgehaald.
Communicatie ging snel met San Martin.
Echt een leuk horloge, goede kwaliteit.
Band loopt van 20mm naar 16mm
Sluiting heeft een fijne microadjust.
Oke, het is geen Longines Legend Diver, maar echt een heel mooi horloge voor die prijs.
Is ook niet het eerste waar ik aan zou denken maar nu ik hem goed bekijk, echt mooi
Mooi hoor
Die heb ik ook al zo vaak bekeken en bewonderd, top aankoop. Dikke vette proficiat.
Benieuwd naar de foto’s en bevindingen. Nog NIB of een echt 2dehandsje?
Dank jullie!
Ik moest inderdaad ook aan jou denken toen ik deze ontdekte.
Nieuw zijn ze helaas niet meer te vinden denk ik.
Maar dit model is in bijna nieuwstaat. Van de eerste eigenaar uit een grote collectie. Nu nog even wachten tot hij terug is van vakantie…
Daarna zullen de foto’s volgen.
Dus een NIB eigenlijk, dat zijn de beste. Geen hoofdprijs maar zo goed als nieuw. Nog meer proficiat. Verheug me op de foto’s en de wrist shots in wat dragen wij vandaag.
Oe, tof vooruitzicht!
WoW, die helemaal gaaf is zo te zien ? Prachtig !