Het Grote incoming topic Deel X

Voor de snelle beslissers

Gefeliciteerd alvast

6 likes

Iets van benzinger?

2 likes

Zag hem in de mail. Bijzonder, maar kleurrijke duiker.

1 like

Nog nooit irl gezien laat staan omgehad. Wordt een avontuur…

22 likes

Hoop dat ie je bevalt. De looks zijn fantastisch, de maat is te groot voor mij iig

1 like

:rainbow:

1 like

Hmm. Dan zou t wel custom zijn want volgens mij heeft Benzinger niet van die symbolen aan de boven kant van de wijzerplaat als standaard.

En daarnaast als t een groot bekend merk is. Ik schuif dat merk onder geen van beide. Just my 2 cts :wink:

@Cihanski: Wanneer verwacht je m?

2 likes

Iets van Voutilainen?

1 like

Daar ben ik ook benieuwd naar. 42mm past wel op mijn 19cm pols maar de combi van kast, ā€˜gestapelde’ bezel en integrated bracelet ….?

We gaan het gelukkig een keer meemaken, daarna zien we wel :wink:

Erg mooie kleur :ok_hand:t2:

Daar las ik niks over. Hij heeft het - en ik citeer hier even - over:

Daar zou je Jochen Benzinger toch wel in kunnen lezen?

Maar verder is het ook maar een gokje hoor. Het lijkt wel iets die in @Cihanski zijn straatje past.

2 likes

Ot

Nog altijd deze.

Heb toen ik mail kreeg dat ivm t pis weer toendertijd aan die kant de levering langer kon duren diezelfde dag nog terug gemaild met is t al onderweg en aanvullende vragen.

Intussen wacht ik al ruim 2.5 week op antwoord en blijft t doodstil.

Erg? Tsja t ligt eraan hoe je t ziet. Sinds ik in oktober vorig jaar ben langs geweest snap ik t ā€˜waarom.’ En ook de enigste reden dat ik dit pik.

Voor velen onacceptabel? Wellicht. Toelichting komt als die er eenmaal is. Wanneer? Hoop toch echt binnen 2-3 weken.

Dus ik ben nog niet aan t zweten.

Had een grote keten in NL of buitenland niet moeten doen daar ben ik dan weer eerlijk in.

Volgende week maar eens even bellen met Steffen als ik dan nog geen mail heb gehad. Beller is sneller en indien niet bereikbaar word men dezelfde dag nog terug gebeld leert de ervaring.

2 likes

Zie post 1395 :-). Groter en bekender merk :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik heb geen idee van productie-cijfers van beide bedrijven eerlijk gezegd. :grimacing:

Dat is wel een heeeele grote meneer haha!

Nee, ook een hele grote meneer hoor!

Ook niet, jullie zijn wel van de namen hoor :smiley:

Maandag wordt ie verzonden vanuit Duitsland, dus hoop ergens aankomende week :pray:

Maar we zijn toch nog niet klaar met raden hoop ik? Maakt het wachten wel dragelijker haha :smiley:

2 likes

Google Lens kan er helaas niets mee… :laughing:

2 likes

Hahaha ik wist dat een slimmerik dat zou proberen, had al getest of dat ging werken :stuck_out_tongue:

2 likes

:joy:

2 likes

Dat had ik ook al geprobeerd idd. No dice :joy:

@Colnago van Armand Nicolet Schat een paar duizend per jaar.

Bensinger grove schattig rond de 300 per jaar. Ik vermoed dat de realiteit minder is.

Steffen Cornehl > Slechts een ca 30 (!!) stuks per jaar :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Zoekt en gij zult vinden. Kun je ons nog een aanwijzing geven Cihan, want ik heb geen idee?

1 like