Het Grote incoming topic Deel X

Ik was te enthousiast… :blush:

1 like

:joy: daar ook al.

@hamiltonfan heeft hem gisteren ook al besteld voor zijn vrouw.

Citizen mag me onderhand wel eens een bonus doen toekomen met al die gratis reclame! :smile:

4 likes

Ja logisch toch. Heb jij ooit een betere reclame foto voor een horloge gezien? Ik niet.

7 likes

Weik horloge?

4 likes

Damn wat een mooi ding!

vandaag, eindelijk :grin:

46 likes

Wow dat is nog eens een bijzondere Incoming! :ok_hand:

1 like

O WoW, gefeliciteerd!

1 like

Hoewel ik nog geen ‘eigen’ plaatjes heb heb ik mijn (voor mijn gevoel-) mijn graal incoming. Ik weet dat een graal een soort luchtspiegeling is maar ik heb hier lang naartoe gewerkt. Ik ben hier ook een tijdje minder actief geweest om met een andere hobby fondsen te werven om deze te kunnen bemachtigen. Vanmorgen heb ik de trekker overgehaald op een gebruikte Rolex Sea Dweller Deepsea met dank aan een medeforumlid welke er vorig jaar een kocht, ik heb daarna een en ander opzij gezet om er ook een te kunnen bemachtigen. Vanmorgen de trekker overgehaald. Zodra hij binnen is zal ik een NA berichtje maken.

10 likes

Paar daagjes wachten :partying_face:

49 likes

Toch al een sneak van ‘mijn’ Sea-Dweller vlak voor transport, althans de verpakking.

9 likes

Nieuw ooit USD 2500,- … dus heb je een heel goede deal lijkt me !!

https://watchesbysjx.com/2013/04/in-stores-tissot-t-clock-8-day-t-shaped-clock-with-pricing.html

2 likes

Lijkt me ook inderdaad :innocent:
Nu nog zien dat hij hier heelhuids arriveert. Ga hem binnenkort maar eens laten inpakken en opsturen. M’n gratis opslag bij Buyee is nog niet verlopen, maar verder weinig interessants momenteel. En om nou allemaal rommel bij elkaar te gaan bieden :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Mooi !
38mm en niet duur :+1:

1 like

Eens. Idd 38mm perfect voor dit type horloge. En een leuke prijs om eens goud(kleur) en dit type horloge op de pols te proberen. Weer eens wat anders :ok_hand: is inmiddels verzonden. Dus het wachten is begonnen.

1 like

Daar hebben we andere hf-ers voor :joy:

5 likes

Inderdaad :face_with_hand_over_mouth: :face_with_hand_over_mouth:

Daarnet onderstaande banden besteld:

14 likes

image

45 likes