Het Grote incoming topic Deel X

Correct :see_no_evil:

2 likes

:crossed_fingers: voor mijn 18cm pols. half-links zijn wel verkrijgbaar voor deze band, nooit geprobeerd?
op staal is ie inderdaad prachtig, met nato weinig tot geen ervaring, vandaar de vraag.

Moet wel passen met de gewone band dan :+1:

1 like

Ja, had destijds deze en een zwarte. In een vlaag van verstandsverbijstering beide verkocht, maar hij bleef trekken.

1 like

Leuk dat je hem weer terugkrijgt! :raised_hands: Ik ben er zelf ook nog niet op uitgekeken.

1 like

Daar was ik bang voor😉

1 like

Ik vind hem ook nog steeds gaaf. Misschien toch maar weer eens een keertje passen.

1 like

Bleef er toch naar lonken, dus maar besteld.

37 likes

Fantastisch. Ik wil al sinds het horlogevirus symptomatisch is een spring drive.

Weet je toevallig wat service kost?

1 like

Geen idee, maar vraagt in principe minder onderhoud dan een klassiek mechanisch horloge.
Google zegt dat het zo rond 500€ kan zijn, maar er zullen hier wel betere cijfers cirkuleren.

Incoming! :heart_eyes:
De 7T36-7A00, een bijzondere referentie van Seiko, dit exemplaar komt uit 1991. Ik heb er nog geen op het forum gezien :cowboy_hat_face: . De maanfase vind ik een erg leuke touch die ik nog niet in mijn collectie heb en het betrouwbare quartz uurwerk vind ik daarbij een lekker gemakkelijke combinatie. Op mijn polsen vind ik 37mm ook een ideaal formaat, dus ik kon deze parel niet laten schieten toen ik hem voorbij zag komen!

20 likes

Nooit gedacht een CW te bestellen. Maar blijven maar trekken.
Nu de 36mm titanium blue en 38mm peach incoming. Kijken welke van deze hype is real voor mij. :smiley:

34 likes

Horloge is geknipt voor jullie!

6 likes

:laughing:

Dat kan nog lastig worden als de maat van de peach goed is en je de blauwe dial mooier vindt.

2 likes

Ja…of andersom, de 36mm perfecte maat maar geen peach :smiley::see_no_evil:. We gaan het zien!

Waarom blijven er maar mooie horloges langskomen op die veilingsites? De bankrekening vind het zo langzamerhand niet grappig meer :grimacing: :sweat_smile:
Afijn, incoming een zilveren Tissotje met swivel lugs uit de begintijd van het polshorloge :smiling_face_with_three_hearts: :innocent:

22 likes

De prijs van een museale collectie, Wilco.
Jij hebt al heel wat verzamelwaardige Tissot’s bij elkaar gesprokkeld.

3 likes

Haha, inderdaad :sweat_smile:

Overigens was deze niet heel duur, anders had ik hem laten gaan. Hij heeft wel wat overlap met exemplaren die ik al heb, maar de zeer nette conditie voor z’n leeftijd trok me over de streep.

Heb bijvoorbeeld deze al liggen; beetje zelfde leeftijd, zelfde uurwerk, ook zilver, alleen geen swivel lugs. En net iets mindere conditie (scheurtje in de wijzerplaat, foute urenwijzer).

10 likes

Wat zit er voor gesp op deze stunner