Het Grote incoming topic Deel X

Wil nu de hype rond deze Citizen ook wel eens proberen!

32 likes

En omdat belofte schuld maakt, vanavond aan hem gegeven. Hij is er superblij mee en ik vind hem prachtig (en het horloge overigens ook….).

20 likes

Impulsaankoop vanuit Japan, bedoeld als vakantiehorloge! (Lume, 200m WR, schroefkroon, onafhankelijk instelbare uurwijzer, 10s per jaar afwijking, en volgens insiders het meest robuuste Quartz uurwerk van GS)

Plaatje van het net…

37 likes

Deze ex komt weer terug op het nest.
image
image

38 likes

35 likes

Wat is dit nu weer? Heb je een linkje Cihan?

1 like

Volgens mij alleen actief op Insta:

2 likes

Blijkt ook uit dit artikel dat ik nog vond. Ze verwijzen ook naar zijn instagram. The Affordable Custom Watchmaking of Maxim Sushkov | SJX Watches

2 likes

Erg lekker inderdaad!

wijziging van plan

wordt:

43 likes

Dat was snel. Ze kunnen nochthans perfect naast elkaar (niet op de pols natuurlijk).

1 like

Ja wel, maar wil geen doos vol horloges, en ik heb al een Eco Drive

14 likes

Dat is echt een prachtige incoming, ben erg benieuwd hoe die valt en hoe jij hem gaat ervaren :smiling_face:

1 like

3 of 4, maakt het grote verschil niet. Vooral dat duikertje is geen budget-eter

Daar heeft die FC niets mee te maken. Die ene Eco-drive had je al voor je die 2de bestelde

1 like

Beetje als deze denk ik? Maar dan blauw

1 like

Niet alles rationaliseren hè :grin:

1 like

Ah die had ik even gemist of niet meer aangedacht….

Mooi horloge en ik twijfel ook wel eens aan zo’n model maar durf het nog niet aan :grimacing:

1 like

ik hou je in gedachte :wink:

ze dragen comfortabel en ik heb nog een zwik 22 mm banden waar ik niks mee kan, dus…

1 like

Twee totaal verschillende horloges. Persoonlijk was ik voor de Citizen duiker gegaan. Mooie vakantie/vrije tijds beater. De FC wilt iets te graag een Tank zijn.

ik heb al vakantie gehad… :wink: