Hilarisch wat mijn naam allemaal teweeg brengt.
Er zijn hier veel leden die het verschil niet weten tussen Jesus en Jezus.
Nee. Google heeft me verlaten toen ik met Maria omging.
Kleine moeite om het even door te geven toch?
Nog kleinere moeite om het zelf even te doen.
Volgende week zou er een groene doos moeten aankomen, veel veel vroeger dan verwacht.
Het aftellen kan beginnen…
Mooie doos! Wat ga je er allemaal in opbergen?
Zal wel leeg blijven, de inhoud gaat lang rond de pols zitten
Mijn eerste Tissot Gentleman powermatic 80 incoming, met blauwe crosshair dial. Hij zit op zwarte leren band, maar doel is om hem op de Tissot stalen band te zetten (net zoals @Paul-V heeft gedaan).
Zal wel een gedoe worden om van een nieuwe stugge leren band de pushpins uit de lugs te krijgen. Eerst met tooltje proberen, dan met de truc met het flosdraad, en mocht dat niet lukken dan snijd ik hem er wel af. Zou zonde zijn, maar weggaan het zien. Die leren band lijkt vrij strak tussen de lugs te zitten, dus om daar anderhalve mm ruimte op te krijgen, ik heb er een hard hoofd in.
Jammer dat op deze geen quick release zit.
Zou moet het worden (credits @Paul-V )
Mooie korting op Jura watches. Nog nooit in het echt gezien, maar door instagram account Watches of Espionage verliefd op geworden. Heel benieuwd!
Ziet er tof uit!
Geinig account is dat ja!
Mooi horloge wel
Mijn daily is een Breitling B-1
Hun artikel over Breitling en Sketchy Dudes… net toen ik The Terminal List aan het lezen was…
Ik waan me plots special forces
Ja tof! De serie is ook nice op Prime. Haha zie al of niet lopen in een camouflage pak
Of in Secret Service pak? Ik wissel mijn B-1 af met een zwarte Seamaster 300 van de huidige generatie
Seamaster… ook iconisch
Had die club niet een flater een paar weken geleden? Alhoewel ze in films altijd de beste zijn haha
Geen idee. Hoor wel dat ze gratis Oorpiercings doen
En dan ga ik stoppen, maar ook de nieuwe koning van Denemarken op zijn grote dag droeg zijn SMP, ben ik dan de facto ook een Frogman
Heel gaaf! Een cross dial is er ook nog eentje die op m’n lijstje staat! Succes👍
Van mijn werk een bol.com bon gekregen van puh 4 barkie… betuhh…(if you know, you know )
Wat ga je dan doen? Tja toch die Citizen aanschaffen die ik een maand eerder al wilde kopen.
Leuk ding pappa! Haha