Het Grote incoming topic Deel XI

Weet ik veel. Ik weet alleen dat de parkeergarages er krap zijn. :rofl:

6 likes

Jij wil gewoon té graag een BMW Z1 :sweat_smile:

1 like

= @Ojjz en daar is niks mis mee

Proficiat maat

1 like

De afwerking van het geheel en de plaat :ok_hand:Kroon-en bezel actie butter smooth :+1:

De band op maat maken is een hel zonder de mirror tool :sob: De band wisselen is niet heel pragmatisch en het lugdesign maakt het geen bandenslet :expressionless:

Als we toch aan het zeiken zijn had de band ook wel een taper mogen hebben. Maar dan krijg je dus wel dat über tool design.

Ik wil het geen Damasko op steroïden noemen maar het is een Damasko op steroïden :saluting_face:

6 likes

Spannend :smiley:

Proficiat alvast.

Zie nu al uit naar je mooie foto’s.

18 likes

41 likes

Zo is dat!

1 like

Cool :sunglasses: Summervibes :desert_island:

2 likes

Nice! Benieuwd naar je foto’s :ok_hand:

1 like

Mooi! Vind ook de witte wijzerplaat op de 200 zeer geslaagd. Ga je er ook een witte rubber strap bij doen voor de zomer?z

2 likes

Aanrader!

23 likes

Die kan ik wel gebruiken deze winter :stuck_out_tongue_winking_eye:

Eerst maar eens zien of ik hem dan nog heb :joy: maar ik denk het niet, in ieder geval niet OEM, tenzij iemand me een setje voor een onweerstaanbare prijs aanbiedt :wink:

1 like

Incoming :smiling_face_with_three_hearts: yep, ik ben een sucker voor 2 tone

31 likes

Je mag jezelf inmiddels ook ambassadeur noemen van het merk :smile:
Wanneer komt je bedrijfsauto?

1 like

Ben nog aan het uitzoeken … Eentje zonder stekker in ieder geval :sweat_smile:

Aangezien het Italianen zijn lijkt me zo’n Maserati quattro porte wel wat.

1 like

En binnen. :star_struck:
Straks bandje op maat zetten. :slightly_smiling_face:

14 likes

Tja, dat is maar 1 keer een uitdaging, die band op maat maken, dankzij de slideclasp. Bij je volgende Fortis zit een mirrortool. Top dat je verder enthousiast bent over de afwerking en kwaliteit!

1 like

Gekocht voor mijn lief, want die heeft het nu al een half jaar over dat ze ook wel eens een mooi horloge zou willen. Nonchalant vroeg ik haar “waar denk je dan zoal aan?” en ze kwam iedere keer weer uit op deze blauwe Oris Aquis 36,5mm parelmoer wijzerplaat op rubber om dan te vervolgen “maar ja die €2.150,- is wel serieus geld”. Ze weet nog van niets, maar die is inbound en voor onder de kerstboom. Kan niet wachten om haar koppie te zien wanneer ze dit uitpakt. :smiling_face_with_three_hearts:

Past mooi bij mijn Oris Aquis Relief op rood rubber. Soort van ANWB stelletje, maar dan anders… :joy:

38 likes

Mooie keuze :ok_hand:

1 like

Ze heeft smaak. :sweat_smile:

1 like