Het Grote incoming topic Deel XI

Herkenbaar?

Bezig met de collectie uitdunnen, komt weer geld vrij, kom je precies tegen wat je zoek…

:grin:

26 likes

Prachtig horloge :ok_hand:t2:

1 like

Op bestellen gedrukt voor wat meer kleur in de collectie :hugs:

46 likes

Leuk hoor! Benieuwd als hij binnen is. Wat is de levertermijn of zijn ze ‘gelijk beschikbaar’?

1 like

Ze zijn gelijk beschikbaar dus zou snel moeten gaan lijkt mij.

1 like

8 likes

Oke nice. Benieuwd naar de foto’s✌🏻

1 like

Ik wilde een opzichtige fun horloge hebben voor het festivalseizoen. Nog nooit een G-Shock gehad en over het algemeen houd ik wel van kleinere horloges, dus we zullen zien.

Hij past mooi bij mijn knalgele Crocs :laughing:

12 likes

De SKX005 overgenomen van Adil :star_struck:

29 likes

:cold_face::cold_face:

51 likes

Mjam mjam… morgen is de dag dat deze 2 de status ‘incoming’ gaan verliezen. Althans als alles goed gaat met Fedex :crossed_fingers:t4:

Plaatje voor de sfeer

43 likes

Wat een keuzestress zal dat opleveren! :sweat_smile:

3 likes

Wow! Je hebt de watchgame uitgespeeld. Tof horloge :heart_eyes:

2 likes

Na een tip in het ‘Leuke (online) winkelaanbieding gezien’ topic een Citizen Tsuyosa gekocht. Ik was op zoek naar een leuk vakantiehorloge en ben gevallen voor de blauwe plaat

Nu wachten tot Siebel het behaagt om het horloge te versturen.

22 likes

Deze zojuist gekocht, al zal het volgende week worden voordat ik hem binnen krijg.
Een IWC Mark XV op staal. Full set.

80 likes

Ga je die zelf er op knutselen? Heb namelijk al eens gehoord dat iemand die het zelf deed hem flink verneukt had :sweat_smile:

Heel erg tof; van harte!

1 like

Nee ik heb geen ervaring hiermee, het zou me wel lukken als ik de tutorials zie maar ik ga het vragen aan de horlogemaker van mijn AD.

1 like

Vette band zeg.

1 like

Tegimented uitvoering? Is die van mij wel en die is werkelijk na bijna 2 jaar nog als nieuw :ok_hand:t2: