Het Grote incoming topic Deel XI

ruhla-uhr.de/en/

Scherm­afbeelding 2025-07-03 om 14.07.13
Met de sale bij CW, nu eentje incoming! Collega heeft een groene besteld, ik deze lavendel. Benieuwd hoe de 36mm gaat zijn, hopelijk valt ie niet al te groot uit. Wederom mislukt om in te krimpen

24 likes

De Baltic was nog niet verzonden en ik ben sinds zondag toch aan het twijfelen geslagen. Hoe vaak ga ik hem dragen, gaat weer “ te koste van” andere horloges dragen
. Dus gisteravond de order geannuleerd :hugs:. Wat een hobby :roll_eyes:

Dit is herkenbaar. Vooral bij ‘snacks’

1 like

Een Ebel moest er ooit komen, leuke ruildeal gemaakt, nu maar hopen dat die 41mm kan op mijn polsen. Lekker grab en go.

25 likes

Mooi! En die lugs lijken redelijk compact dus dat gaat vast goed passen!

1 like

Mijn eerste GS Spring drive, zin in!

62 likes

Gaaf :star_struck: Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd, vanmiddag ook uit de sale ontvangen: 40mm “Mineral blue”

30 likes

Gene Kranz incoming! Een vriend haalde er gelijk eentje voor me uit de voorraad :grin:

24 likes

Nog net op tijd voor de zomer-watchroll!

18 likes

Ik zei nog zo: niet nĂłg een Speedmaster! :wink:

Kon deze niet laten lopen: '86 Speedymoon met de “Small Moon” maanschijf. Nu is de Speedymoon met zo’n 1300 stuks geproduceerd al vrij zeldzaam, maar van de "Small Moon " zijn er wsl slechts een paar honderd. En het is op deze foto (nog) niet te zien, maar hij wordt ook nog eens, op verzoek, geleverd op een 1447 bracelet (ook zeldzaam). Het gaat nog eventjes duren, want heb eerst een mooie reis gepland. Maar dit is top om (ook) naar uit te kijken!

70 likes

Prachtig horloge. Nooit geweten dat ze zo zeldzaam zijn. Heb in een winkel gewerkt waar we er zeker 3 hebben verkocht in een paar jaar, dus verwachtte een hogere oplage. Vond ze toen al erg mooi en waren nauwelijks duurder dan een reguliere speedmaster. Inmiddels is dat helaas wel anders. Desalniettemin vele malen cooler dan de meeste meer recente limited editions die even duur zijn

6 likes

Prachtig!

1 like

Er is er nog één op de markt precies zoals die in de winkel lag ( met rode factory seal intact);

5 likes

Thanks :v: Er is iets aan die 80’s Speedies wat me ontzettend pakt. De maanschijf kleuren en de sterretjes die met de hand zijn gedaan en net een beetje clunky zijn + het subtiele patina

1 like

Cool :star_struck::star_struck::star_struck:

1 like

Incoming
Screenshot_20250629_215303_Marktplaats~2

Binnen en zomers bandje erop

22 likes

Gaaf, gefeliciteerd alvast!
Welk referentienummer is dit?

1 like

Om in dezelfde kleurstelling te blijven, hier een hirsch robby incoming voor de DK36:

18 likes