Met de sale bij CW, nu eentje incoming! Collega heeft een groene besteld, ik deze lavendel. Benieuwd hoe de 36mm gaat zijn, hopelijk valt ie niet al te groot uit. Wederom mislukt om in te krimpenâŠ
De Baltic was nog niet verzonden en ik ben sinds zondag toch aan het twijfelen geslagen. Hoe vaak ga ik hem dragen, gaat weer â te koste vanâ andere horloges dragenâŠ. Dus gisteravond de order geannuleerd . Wat een hobby
Dit is herkenbaar. Vooral bij âsnacksâ
Een Ebel moest er ooit komen, leuke ruildeal gemaakt, nu maar hopen dat die 41mm kan op mijn polsen. Lekker grab en go.
Mooi! En die lugs lijken redelijk compact dus dat gaat vast goed passen!
Mijn eerste GS Spring drive, zin in!
Gaaf Gefeliciteerd
Ik zei nog zo: niet nĂłg een Speedmaster!
Kon deze niet laten lopen: '86 Speedymoon met de âSmall Moonâ maanschijf. Nu is de Speedymoon met zoân 1300 stuks geproduceerd al vrij zeldzaam, maar van de "Small Moon " zijn er wsl slechts een paar honderd. En het is op deze foto (nog) niet te zien, maar hij wordt ook nog eens, op verzoek, geleverd op een 1447 bracelet (ook zeldzaam). Het gaat nog eventjes duren, want heb eerst een mooie reis gepland. Maar dit is top om (ook) naar uit te kijken!
Prachtig horloge. Nooit geweten dat ze zo zeldzaam zijn. Heb in een winkel gewerkt waar we er zeker 3 hebben verkocht in een paar jaar, dus verwachtte een hogere oplage. Vond ze toen al erg mooi en waren nauwelijks duurder dan een reguliere speedmaster. Inmiddels is dat helaas wel anders. Desalniettemin vele malen cooler dan de meeste meer recente limited editions die even duur zijn
Prachtig!
Er is er nog één op de markt precies zoals die in de winkel lag ( met rode factory seal intact);
Thanks Er is iets aan die 80âs Speedies wat me ontzettend pakt. De maanschijf kleuren en de sterretjes die met de hand zijn gedaan en net een beetje clunky zijn + het subtiele patina
Cool
Gaaf, gefeliciteerd alvast!
Welk referentienummer is dit?