Ah… Ik ben de zeereferenties een beetje uit het oog verloren. Er was Adriatic en Aegean, maar welke bij welk generatie en afmeting hoorde weet ik niet. Vgens mij waren zowel de Adriatic als Aegean mooie blauwe tonen, die ik lie er had dan het lichtere staalblauw van nu. Ik zou zelf, als ik er uiteindelijk toe zou besluiten, voor de 36mm gaan.
Dank je wel Rik
Absoluut. Komt door de schroefjes. Nadeel daarvan is dat je niet even snel van band kan wisselen.
Heel mooi Anthony. Proficiat.
Mooie Ebel
Dank je/jullie wel
Mooier i.r.l. Vandaag nog staan naar kijken.
Heel mooi! Bestaat er ook een stalen band voor? Ik heb die enkel nog maar op foto’s gezien in de two tone variant denk ik.
Benieuwd naar de IRL foto’s
Thanks!
Ik heb een two tone stalen wave band. En ja, er is ook een volledig stalen wave band maar die zie je zelden. Als iemand die beschikbaar heeft of tegenkomt dan hoor ik dat heel erg graag. Kom maar door!
dinsdag…als het goed is.
Ik had ‘m laatst ook even digitaal bepoteld. Op papier klopt er veel aan het horloge.
Eens…ook mijn conclusie. En in een Review op YouTube zag ie er erg goed uit. Band lijkt ook lekker soepel.
Die zijn inderdaad zeer zeldzaam. De 1911-band maakt grotere kans. Die komen nog wel eens voorbij. Dat zijn zware, kwalitatieve en sportieve banden.
Mooie uitvoering en gefeliciteerd Wist je al dat de bezel en kroon van witgoud zijn? Ebel deed je als iemand met een voorkeur voor staal-kleur niets tekort
Gefeliciteerd Anthony. Mooie aanwinst
Schitterend!
Jazeker!
Thanks all
Heel mooi, proficiat
Mooi dat rood, welk type Seiko is dit.
Mooi model