Het Grote incoming topic Deel XI

Tof. Is de bezel nu blauw of zwart?

2 likes

Incoming… 36mm wit plezier

19 likes

Om maar even aan te sluiten bij de laatste twee witte wijzerplaten, vandaag de knoop doorgehakt en eindelijk (EINDELIJK!!!) een Grand Seiko met Spring Drive movement gescored: de SBGA025. Nieuw en ongedragen, inclusief alle papieren etc. Kan niet wachten!

39 likes

Heb ik iets gemist? Is dit je second coming op het forum?

1 like

Yep. Ik is terug
Is een topic over dus je hebt t gemist, foei

2 likes

Ik ga es ff kijken. Leuk dat je weer terug bent.

1 like

Prachtig! En heel fijn dat je hem echt NOS gevonden hebt, waar heb je hem vandaan?

1 like

Bij Al Majed Jewellery (een GS AD) in Doha. Terechtgekomen via GS waar ik de vraag had neergelegd of ze deze ergens nog hadden. Tweedehands zijn ze er wel, maar vaak teveel misbruikt en onder de krassen en deuken. Vlieg maandag voor m’n werk naar Qatar voor een klus van 2 tot 3 dagen, pik ik 'm gelijk op. Uitermate aardige kerel, via Facetime een videogesprek gehad met hem en hij heeft me alles laten zien en doorgenomen met me. Knaap had in Londen gestudeerd en ook gewerkt, dus sprak vloeiend engels. Erg fijn, want mijn Arabisch is wat minder dus dat scheelt weer. :joy:

Maar wel een beauty inderdaad

7 likes

Arrived

87 likes

Damn wat een beauty :star_struck::star_struck::star_struck::star_struck:

1 like

Heel gelukte kleur, enjoy :ok_hand:

1 like

Blauw! :grin:

14 likes

Erg mooi! :ok_hand:

1 like

Mooi dat ze dat uitgezocht hebben in hun dealer netwerk. Een GS koop je onder andere voor de prachtige afwerking, dus het is altijd fijn als je die nieuw kan vinden. En zelf afhalen maakt het helemaal af. Goeie vooruitzichten dus :+1:

2 likes

Oef, die is mooi! Hoop 'm over een paar weken in Oostenrijk te kunnen passen. Daar al wel de beige om gehad.

1 like

De kleur is geweldig, spirituele opvolger van de OP39 wit en OP41 turquoise.

3 likes

24 likes

Weer een icoon van het lijstje :unicorn:

20 likes

Damn een niet-T… zéér vet.
Lijkt op die van Jelle?

Ik zet al een DIBS!

1 like

Heel mooie staat ook nog. Gefeleciteerd!

1 like