Het Grote incoming topic Deel XI

Staat je goed!

1 like

Is ie er al? Ik wacht met smart op wat fotomateriaal :wink:

Vandaag……

9 likes

Nog niet, was een preorder. Wordt volgende week ergens verzonden als het goed is!

1 like

Vulcain Skindiver Nautique - Blue with White Lum

20 likes

Allemachtig … er zit weer geen rem op mijn aankopen. Deze kijk ik al een tijdje met een schuin oog naar, niet perse omdat het een grail is maar meer omdat ik het een lekker smoelend statement vind, met dat in het oog springende goud (en indices en wijzers) op een geborsteld zilveren wijzerplaat en rode accenten.

Ik heb ‘m zelfs al eens in m’n winkelwagentje gelegd bij Tha Hands of Time (en er weer uitgehaald omdat ik het toch ook niet echt een 200+ kostend horloge vind).

Dus ik was in m’n nopjes, of eerder een diepe zucht en een ‘nu kan ik er echt niet omheen’, toen ik deze bij TkMaxx zag liggen. De Mondaine EVO2 in een fors formaat (voor mij dan, 40mm) en lekker knallend goud:

11 likes

:fallen_leaf::maple_leaf::crazy_face:

47 likes

Zonet de prijs gezien.
Misschien ook dit bestellen?

1 like

Ik zal ongetwijfeld iets raars vragen maar: wat is deze anders dan de Daytona die je al hebt/had?

3 likes

Bedankt Willem.
Ik wacht even af.
*tropic verder kom ik niet.
Geen rood op de plaat?
*heeft die ander ook niet zie ik net.
Ik geef het op.

Willem!
Alles. It is all in the details

• Later bouwjaar, eerste 6265
  • Andere dial, warmere champagneplaat en betere staat, dito wijzers.
  • Subdials tropical (gepaintbrushed🤪)
  • Mk o pushers serieus mooier :upside_down_face:
  • Andere bezel
  • Iets ander uurwerk, maar dat is te verwaarlozen
  • originele band erbij.

Maar ik snap dat je dat van een foto heel lastig kan zien.

@HanDavinci zou het wel begrijpen :joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Had ik al! :joy:

1 like

Dat is voor fashionista’s. Zodat je van veraf herkent wat ze hebben :sweat_smile:

Dat jij en Willem het niet zien wil zeggen dat je terug de boeken in mag duiken.

Van mijn vrouw snap ik het nog, die ziet niet eens het verschil tussen een vintage sub en een moderne sub. :joy:

Oei oei. :joy::beers:

Je vergeet de gelakte nagels emoticon.

1 like

Goed punt.

:two_hearts:

1 like

Godver, net zo’n DJ boek gekocht van die fratello gast maar daar heb ik dus ook niks aan.

Maar goede opsomming vd verschillen.

Mooi hoe je als vintage liefhebber kan genieten naar de jacht op constant mooier, zeldzamer en completer. Ik zie hem graag eens in het echt!

1 like

Deze al geprobeerd?

En ik heb niet eens een DJ :see_no_evil:

4 likes

Dat is het hè.

Je hebt ook liefhebbers die 400 horloges hebben. Dat snap ik dan niet :sweat_smile:

1 like

Zolang je die DJ van de cover maar laat,
niks aan het handje.

1 like

15 likes