Het Grote incoming topic Deel XI

Tweede keer maar ik sluit niets uit :wink:

1 like

57 likes

Zowel kastvorm als het comfort van een bor band ben ik benieuwd naar. Laat je weten hoe het je bevalt Dave?

1 like

Zal ik zeker doen! Ik heb 'm laatst eens irl gezien en daar ik altijd wat twijfels had vond ik 'm geweldig in het echie. Comfort vond ik iig uitstekend op de BOR.

1 like

Mooie classic :smiley:

1 like

De jongste zoon hier belonen voor zijn mooi herfstrapport. Hij keek vaak naar de classic look van de casio f91w van zijn 4 jaar oudere broer. Maar voor hem mocht het wat kleurrijker zijn. Deze komt er dus aan. Zijn eerste echte uurwerk

En hopelijk is hiermee ook het zaadje bij hem geplant.

24 likes

Hele goeie keuze. Heb vandaag weer de professional om :facepunch:

2 likes

Thx Vincent :+1:

1 like

Dankjewel Joost. :sunglasses:

1 like

Staat ook hoog op mijn lijstje (de iets kleinere 200m versie).Ben alleen bang dat als ik de Doxa koop dat ik de rest weg ga doen :rofl:. Ideaal horloge voor dagelijks gebruik en als one piece collectie :smile:

1 like

Ben je er uit gekomen?

Feestje :partying_face: hoor!

2 likes

:ok_hand: Toch wel een iconisch model deze idd.

1 like

Yep, gisteren tot een deal gekomen is ook de limited edition :+1:t2:

En ik heb ook nog eens een hagel nieuwe stalen band op de kop kunnen tikken :smiley:

Binnenkort dus een NA

7 likes

Deze toch?

Lekker man!

12 likes

het is de 5015B-1130-52A
die op jou foto heb ik ook naar gekeken maar dan was er geen geld mee over voor een originele stalen band dus de keuze was toch deze met recente service van Blancpain zelf

16 likes

Heel fraaie uitvoering in zwart met de BoR !!

Goede keus met de service erbij, pracht model met die Non Rad !

2 likes

Topper!

1 like

:+1:

Heel tof :star_struck:

1 like

Dat was eerlijk gezegd ook het doorslaggevende factor die recente service en voor een nette prijs een oem band erbij :+1:t2:

1 like