Dank je wel Anthony ![]()
Strasse in Grenchen erhält neuen Namen: John Harwood-Strasse
Die Fortis, bisher an der Grenchner Lindenstrasse beheimatet, wird künftig unter der Adresse John-Harwood-Strasse 13 zu finden sein – mit gutem Grund.
Dank je wel Anthony ![]()
Gaaf!
![]()
![]()
Tof model! Welk model is het? Benieuwd naar het formaat.
Thanks allemaal!
Afwerking is goed. Het gepolijste flankje had iets strakker gemogen. Draag comfort is top, titanium kast en super dun, dus voel zo goed als niet dat ik een horloge draag.
Vooral echt heel erg onder de indruk van het ontwerp en de originaliteit ervan. En volledig out of character voor het merk.
Deze video is wel een goede, realistische weergave van wat ik ook van het horloge vind.
Thanks!
De 231.10.39.61.06.001 om precies te zijn. 38.5mm ‘Teak’ quartz.
Moet nog binnen komen, maar verwacht dat ie redelijk hetzelfde valt als de santos.
Nu nog op zoek naar leuke bandjes.
Die Vostok is gaaf! Benieuwd naar hoe die op de pols zit.
Zie topic Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloges.
Tof! Gefeliciteerd. Kan je op foto vastleggen wat je bedoelt met de afwerking van het gepolijse flankje?
Incoming! Al een tijdje merkte ik dat de Polaris me meer en meer kon bekoren. Uiteindelijk liet deze me niet meer los, dus vandaag de knoop doorgehakt!
Hij mag vast ook in het Vintage incoming (Deel 2)?
@Zulu Daarnaast is vrijdag de 13e de sterfdag van de oprichter van Fortis, Walter Vogt. En op het moment dat Jupp, Fortis overnam werkten er 13 mensen bij Fortis.
Ook nog een ander uniek ding:
Fortis heeft het voor elkaar gekregen bij de gemeente Grenchen om het adres waar Fortis gevestigd is aan te laten passen van Lindenstrasse 45 naar John Harwoodstrasse 13.
Die Fortis, bisher an der Grenchner Lindenstrasse beheimatet, wird künftig unter der Adresse John-Harwood-Strasse 13 zu finden sein – mit gutem Grund.
Ik heb dit horloge met flinke korting kunnen kopen bij Timex, nu zoek ik een anders bandje. Of kan ik die letters er op 1 of andere manier eraf krijgen? Zo niet, wie heeft tips voor een mooi bandje?
Wat is de breedte tussen de kastpoten?
En heb je een foto van de achterkant?
Haha…gaaf! Heel mooi exemplaar. ![]()