Mooie Oris! ![]()
Vandaag binnen gekregen deze Citizen Promaster C026 titanium
1985 wat een prachtig horloge!
Hij ziet er werkelijk voor zijn leeftijd schitterend uit,ben er blij mee!
Inderdaad erg netjes voor zijn leeftijd.
Veel plezier ermee. ![]()
Hij kan zo in het Titanium only topic.
Ja hè, vooral die parelmoer wijzerplaat is echt prachtig! Net even toegevoegd op de Oris website aan de collectie en voor de extended (3 jaar) garantie.
Mooi exemplaar ook! Mijn vriendin was na lang wikken en wegen éíndelijk overstag om een Longines met parelmoeren wijzerplaat te kopen en toen zijn we zes winkels af geweest om een ‘mooi’ exemplaar te vinden. De gene die zij had gepast (maar toen nog te duur vond) vonden we allebei fantastisch maar de eerste exemplaren daarna waren het allemaal net niet.
Istie al onderweg? Ik ben heel benieuwd!
Met een beetje DHL geluk morgen om de pols! Heerlijk.
Incoming alert ![]()
In spanning wachtend op een Khuraburi diver. Voor HELM watches is er een waitinglist…toen ik inschreef op de site, denk 3 maanden geleden was ik nr 104
dat viel mij alles mee…en dus vorige week al…
Keuze gemaakt, betaald en bevestigd door HELM…#kanniewachten ![]()
![]()
![]()
Voor de Miyako sta ik momenteel op nummer 1880 op de wachtlijst
Maar ik begon een aantal maanden geleden rond de 2800 dus het gaat wel redelijk snel.
Snap ik wel. Ik bleef ook even hangen op die foto.
Totdat ik goed naar de aansluiting van de endlinks keek. Wat zonde…
Je moet het treffen met iets dat moeder natuur je biedt, maar ik moet wel zeggen dat de parelmoer wijzerplaten die ik van Oris gezien heb tot nu toe, eigenlijk allemaal wel erg mooi zijn.
Vandaag heeft de C026 uit 1985 glansrijk de druktest doorstaan van 10 bar,dus mag hij volgend jaar mee naar de caribien Bonaire ![]()
Scherp. Had nog een dag extra verwacht maar valt net op de mat ![]()
Heerlijk model zo’n 556 ![]()
Wauw,wat een gevoel,vindt hem geweldig.