Het Grote incoming topic Deel XI

Mooie Oris! :ok_hand:

1 like

Vandaag binnen gekregen deze Citizen Promaster C026 titanium

1985 wat een prachtig horloge!
Hij ziet er werkelijk voor zijn leeftijd schitterend uit,ben er blij mee!

16 likes

Inderdaad erg netjes voor zijn leeftijd.
Veel plezier ermee. :+1:
Hij kan zo in het Titanium only topic.

Ja hè, vooral die parelmoer wijzerplaat is echt prachtig! Net even toegevoegd op de Oris website aan de collectie en voor de extended (3 jaar) garantie.

6 likes

Mooi exemplaar ook! Mijn vriendin was na lang wikken en wegen éíndelijk overstag om een Longines met parelmoeren wijzerplaat te kopen en toen zijn we zes winkels af geweest om een ‘mooi’ exemplaar te vinden. De gene die zij had gepast (maar toen nog te duur vond) vonden we allebei fantastisch maar de eerste exemplaren daarna waren het allemaal net niet.

1 like

Istie al onderweg? Ik ben heel benieuwd!

1 like

Nog even de grens over.

2 likes

Met een beetje DHL geluk morgen om de pols! Heerlijk.

1 like

Incoming alert :rotating_light:
In spanning wachtend op een Khuraburi diver. Voor HELM watches is er een waitinglist…toen ik inschreef op de site, denk 3 maanden geleden was ik nr 104 :roll_eyes: dat viel mij alles mee…en dus vorige week al…

Keuze gemaakt, betaald en bevestigd door HELM…#kanniewachten :love_you_gesture::clock530::watch:

4 likes

Voor de Miyako sta ik momenteel op nummer 1880 op de wachtlijst :joy: Maar ik begon een aantal maanden geleden rond de 2800 dus het gaat wel redelijk snel.

1 like

Seiko olympic voor de collectie

11 likes

Snap ik wel. Ik bleef ook even hangen op die foto.

Totdat ik goed naar de aansluiting van de endlinks keek. Wat zonde…

1 like

Je moet het treffen met iets dat moeder natuur je biedt, maar ik moet wel zeggen dat de parelmoer wijzerplaten die ik van Oris gezien heb tot nu toe, eigenlijk allemaal wel erg mooi zijn.

1 like

30 likes

Vandaag heeft de C026 uit 1985 glansrijk de druktest doorstaan van 10 bar,dus mag hij volgend jaar mee naar de caribien Bonaire :grin:

27 likes

Deze is incoming.
Altijd al eens een 556 willen hebben.

35 likes

Scherp. Had nog een dag extra verwacht maar valt net op de mat :sunglasses:

1 like

Heerlijk model zo’n 556 :ok_hand:

1 like

Wauw,wat een gevoel,vindt hem geweldig.

Ik sta versteld van de kwaliteit en de zachtheid van het materiaal.

Welke band vinden jullie mooier staan?
Ik vind die met het blokjes patroon mooier staan, de ander zit beter🤷‍♂️

11 likes