Het Grote incoming topic Deel XI

(Foto van het web)

:sunglasses:

14 likes

Nice! Gefeliciteerd! :partying_face:

1 like

25 likes

Mooi! Welke is dit? Nooit eerder gezien🤩

1 like

Het is de SDGZ005, een echte :wink: LE (500 stuks) uit 2014.

1 like

’ U Kan slechts 5 bestanden uploaden ’

4 likes

NY0160-66EE LE

Dit lijkt me een geweldige vakantieklapper. Leuke 'vulhiereenkleurplusdag’deal op kunnen scoren.

24 likes

Uw pakket is onderweg!
(…)
Geschatte bezorging
maandag 24/11/2025
tussen 09:45 - 12:45

Ik heb al jaren geen Citizen meer in de collectie en heb mijn oog laten vallen op de NY0040, de blauwe sunburst-versie. Maar toen kwam ik ineens dit tegen, waaraan ik voorrang geef:

8 likes

Deze is heel gaaf! Waar heb je deze op rubber gevonden? Meestal komt dit model op stalen band.

1 like

Dankjewel. Ik ben erg benieuwd naar hoe deze in het echt valt.

Correct. Ik heb hem ‘op staal’ gekocht, maar ik las in recensies dat er een extra rubberen band bij zit. Dit kan ik nog niet verifiëren.
Als dit niet zo blijkt is dat geen probleem voor mij. Ik heb nog zo’nzelfde ongebruikte rubberen band liggen.
Hoogstwaarschijnlijk ga ik hem toch op mijn favoriete waffle zetten. Rubber Waffle Strap 2.0 van CNS ed

Eerste shotje, even snel bij het uitpakken.
@Perpetuality Rubberen band zat er inderdaad bij. :star_struck:

19 likes

Een digitaal snackje komt er aan :slight_smile: RZE utd-8000.

7 likes

Vandaag kwam het verlossende telefoontje; deze ligt klaar om af te halen!

33 likes

Ah…de afhaal Zwitser.

8 likes

:sweat_smile:

1 like

proficiat alvast! zeer benieuwd naar de nieuwe zwarte wijzerplaat.

1 like

Eindelijk ook een Duro, mijn 2e Casio horloge. Ik ben er super blij mee en dat voor 47$😉.

14 likes

Leuke horloges toch? Niets mis mee.

Nee is inderdaad een super fijn horloge, dat voor 47$. De kwaliteit is super, ik weet alleen nog niet wat ik van het bandje moet vinden.

Gefeliciteerd!

Heyy verrek dat is mij helemaal ontgaan dat de zwarte OP ook een gelakte plaat heeft nu.

:heart_eyes:

1 like