Het Grote incoming topic Deel XI

Gefeliciteerd! Wat een klapper :tada::tada:
Ben echt heel benieuwd naar deze uitvoering😍

Binnenkort weer is een keertje een mini GTG doen @Apeks @MannetjeMar ?

@daffie ook gefeliciteerd met deze vette Tudor. Staat je top en laat ze maar lullen over de dikte…wat een onzin zeg😅

Beide genieten heren :confetti_ball::confetti_ball:

4 likes

Dank je Mark. :+1: Dik gelul idd :wink:

3 likes

Te leuk om niet hier te delen ook. Nog eentje incoming volgend weekend :smiling_face_with_three_hearts:

43 likes

Mijn vrouw Maria wil graag weten welke merk het is. :rofl:

10 likes

:joy:

3 likes

Het is een Boomer. Haar vader is een Shih Tzu, haar moeder een Maltezer :slightly_smiling_face:

1 like

Gefeliciteerd met je NA! :raised_hands:

Oh, ik ben te laat zie ik. :rofl:

3 likes

Pff…je had een hele dag. :see_no_evil::grin:

1 like

Gratz mooie aanwinst!

1 like

Thx :grin:

1 like

Wtf hij staat alweer te koop??

1 like

Yup

1 like

Incoming en outgoing kan soms snel gaan in huize daffie :face_with_hand_over_mouth:. Maar als je ‘m omhebt en weet dat t ‘m niet wordt, why not

3 likes

Dit dus.

3 likes

Nee nee…dit betrof een inruil bij onze plaatselijke HF huisdealer. :wink:

De maat is voor mij net even ietsje te klein. Oogt wat ielig…zeker ook door die forse taper van de band (20 > 16). Plus de look valt mij persoonlijk wat tegen. Tja…voor ieder wat wils heh. :sunglasses:

2 likes

Ah, had ik toch een vooruitziende blik :wink:

Ik vond hem je wel goed staan overigens. En zo’n taper van 20 maar 16mm kan ik juist wel waarderen.

1 like

Idd. Jij had 'm al gespot. :grinning: :+1:

Het staat ook best wel ok, maar heeft een iets te hoog vintage look voor mij (iig momenteel) door de combi van iets kleiner formaat, taper, bol glas, en ‘faux patina’.

Verder wel een super mooi horloge en het uurwerk loopt snaarstrak op nog niet 1 sec afwijking per dag. Dat doen ze erg goed bij Tudor. :ok_hand:

2 likes

Voor mevrouw Bauhaus: lekker fris knalkleurtje:

53 likes

Flitsend! Leuk hoor.

1 like

Stralend! :ok_hand:

1 like