Het Grote incoming topic Deel XI

Neeeee!!! Hahahah ein-de-lijk! Gefeliciteerd man!

1 like

Op effen zwarte (hybrid rubber) band vind ik 'm beter uitkomen…

34 likes

Mooi man!
Nu ben ik wel nieuwsgierig waar dat zwarte streepje rechtsboven op jouw foto van komt….

1 like

Hatsa! 36 is de sweet spot voor een OP als ik zo vrij mag zijn…

We zullen zien inderdaad! Voor wat betreft de podcasts; komende podcast is al eerder opgenomen dus daar zal deze nog niet in worden benoemd :sweat_smile:

Merci bien!

Ah joh, de wereld staat/gaat in brand. Niemand wil dadelijk nog een Rolex :grimacing:

Haha ja, het moment is daar!

Zeker, dankjewel!
Nou, dat is in de snelheid gebeurt. Ik wilde de foto van het www croppen, maar in plaats daarvan tekende ik een streep op de foto en vervolgens zag ik 'm over het hoofd. Mijn welgemeende excuses :slight_smile:

4 likes

Toch maar weer een PRX voor erbij besteld, deze keer de 35 mm variant :grin:

19 likes

zeker!

1 like

:sunglasses::+1:

1 like

Paar weken geleden een polletje gemaakt hier wat jullie van de roze Citizen Tsuyosa in 37mm vonden. Bijna 75% vond het een mooi horloge.
Vandaag dus toch besteld en hopelijk morgen binnen. Ben erg benieuwd. Zal wat wrist shots delen zodra ik hem heb ontvangen en op maat heb gemaakt.

23 likes

Top…hij is gewoon erg leuk. Ja ook voor een vent. :muscle: :ok_hand:

I know want ik heb 'm ook gehad.

1 like

Gaaf! De enige Rolex die ik zou overwegen op dit moment :+1: !

Mooie keuze! Ik kijk er af en toe ook eens met een schuin oog naar.

Er bestaat niet zoveel mooiers dan een goeie Pie Pan Connie :+1:

Niet mis zo’n zwarte Squale!

4 likes

Thx Jasper. :+1:

Eens. Sterker nog…ik heb zelfs nog nooit een polished Squale gehad want die vind ik echt veel te bling. Altijd de brushed varianten voor mij. En ook PVD versies. Blacked-out geeft een mooi understated look en hoog tool watch feel.

1 like

100% eens, deze gaat volgens mij alle vinkjes zetten; mooie heldere mint plaat, onyx inserts, date quickset, origineel glas en messcherpe lugs. Kan niet wachten :slight_smile:

Originele 16mm buckle wordt ook bijgeleverd.

Was allesbehalve goedkoop, maar goed.

6 likes

Grappig. Ik dacht dat men toch wel vrij unaniem was dat de kast van die generatie met afstand de minst verfijnde en begeerlijke is. Die glimmende klompen als lugs en dikker profiel.

Deze ref lijkt daardoor wel het meest op een 41mm. Ontdaan van alle charme

2 likes

Goedkoop is duurkoop…

2 likes

Tot zover het Tegeltje van Ruud :laughing:

Ken uw klassiekers

1 like

Deze eindelijk

65 likes

Een beauty :star_struck:

1 like

Fantastisch! :ok_hand: