Het Grote incoming topic Deel XI

In een heel mooie staat zo te zien !!

1 like

Ja klopt. Ook het binnenwerk ziet er goed uit.

1 like

Hexagon glaasje, multifunctionele diver op originele band, full box set. Ik kon dit zeldzame, kekke ding niet laten verstoffen. Citizen 6870A uurwerk lijkt me ook interessant.

Niet alles is in de gloria. De verkoopster weet niet of hij werkt, dus dat gaan we fixen. Het zal vast niet alleen batterij + ac reset zijn, maar hij verdient sowieso een beurtje. :muscle:t3::sunglasses:

5 likes

Altijd, altijd… Ik heb inmiddels twee horloges via Chrono gekocht, en beide keren was het dikke prima.

Er kan gezeik zijn, natuurlijk, maar zo heet wordt de soep niet dagelijks gegeten.

2 likes

Nooit problemen met C24 gehad. Ook als verkoper dikke prima, hoewel je tegenwoordig wel helemaal de moeder wordt gelowballed.

4 likes

Dat zal ooo vast wel. Maar ik lees hoe rover het algemeen ook alleen maar negatieve verhalen. Wellicht dat ik er met nieuwe horloges ook gebruik van zou kunnen maken, maar ik blijf er bij: bij tweedehands horloges wil ik het horloge eerst in mijn hand gehad hebben.

Voor wat het waard is, mijn ervaringen zijn allebei met tweedehands horloges. De Alpinist is er eentje van. Die was exact zoals beschreven. De andere, hoe erg het klinkt, herinner ik me niet meer welk horloge dat was. Iets wat ik ooit weer door flipperde. :slight_smile:

36 likes

Nieuw fluoroelastomer (uh :upside_down_face:) bandje incoming, ontdekt dat Behrens tegenwoordig ook bandjes apart verkoopt. :grin:

4 likes

Bij mij wisselend.

1x zelf afgezet bij verzenden naar dubai.
2x horloge retour omdat omschrijving en fotos niet overeenkwamen (krassen / gepolijst ondanks aangeboden als)

Andere 10x ofzo ging goed. Altijd preowned, maar wel nieuw of heel goede staat.

Que pasa? Nog een wijze les voor de goegemeente hier?

Fotos op timegrapher maken. :clown_face:
Doe dat altijd, deze keer vergeten.

Had m werkend opgestuurd kwam daar zogenaamd met allerlei issues aan.

Maar goed, ik heb de helft van de service kosten terugbetaald

3 likes

Na lang wachten het verlossende telefoontje ontvangen, ik kan hem komen ophalen van full service! Pfoe wordt dit eindelijk de eindbaas voor mij? Voldoet in ieder geval aan een hoop wensen op m’n lijstje.

47 likes

Yes it is :nerd_face:

1 like

Gaaf man!! :star_struck::star_struck::ok_hand::ok_hand:

1 like

Morgen of woensdag ophalen :tada::tada:

42 likes

:star_struck: prachtig :ok_hand:

1 like

Wow prachtig op de bruine en groene strap :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Er ontbrak nog wat goud in de collectie!

30 likes

Brick was je voor met de 1 april grap. Ik denk dat ik de ap sluit tot morgen :grimacing:

3 likes