In mijn zoektocht naar een mooie King Seiko strandde ik al eerder bij een fraaie LM Special, nu ben ik uitgegleden richting deze Grand Seiko. Een “instap model” maar toch een Japanse Rolex
Of niet?
In mijn zoektocht naar een mooie King Seiko strandde ik al eerder bij een fraaie LM Special, nu ben ik uitgegleden richting deze Grand Seiko. Een “instap model” maar toch een Japanse Rolex
Of niet?
Gaaf David Ik ben benieuwd naar de foto’s!
Ben zelf niet zo van de PVD maar deze ziet er wel cool uit David. Kom maar op met die foto’s.
Niet.
Maar leuk horloge hoor
Ben zelf ook erg nieuwsgierig naar zo’n all-black model. De andere variant van deze nieuwe Attesa lichting is in TICC (met donkergrijze bezel) en heeft dus de ‘gewone’ kleur…tov mijn variant die dan weer DLC is. Beiden kneiterhard en dus goed bestand tegen krassen. Des te belangrijker op de zwarte variant.
Foto’s volgen…naturellement
Ik ben zo onder de indruk van mijn Seiko SBTM321 dat ik de titanium upgrade graag wil proberen. In de crèmewitte wijzerplaat vind ik de streepjes lekker subtiel en heel erg leuk op de online beelden. Ik ben benieuwd
Wauw, die is heel tof
Darth Vader
En met snelverstel in de sluiting…zo fijn dat.
Zelfs Citizen kan nog stapjes vooruit, zo zie je maar weer! Mooi die snelverstelling, ben benieuwd als hij om je pols prijkt!
Beetje chronomaster vibes zo
Gaaf he
Wat een prachtig exemplaar Koen
Snap ik wel. Mooie aanwinst.
Prachtig David
Thx kerel
Ja, hij lijkt nog behoorlijk scherp te zijn. Ben heel benieuwd!
Thanks