Het Grote incoming topic Deel XI

Hij is niet incoming

1 like

Heel mooi horloge! Bij mij was het niet gelukt om het alleen bij even passen te laten…
Wellicht bij jou binnenkort ook een incoming? :blush:

Nog geen budget voor, het was nu een zeer geslaagd vakantie uitje :star_struck:

1 like

Aan de vlaggen te zien vond niet iedereen het constructief genoeg :sweat_smile:

3 likes

Vlaggen? Hier nu ook al? Waarom dan?

image

4 likes

Ik vermoed dat het te confronterend was voor de echte verslaafden.

2 likes

Die zitten nog vast in limiting beliefs denk ik.

3 likes

Deze eens proberen in 34mm.

20 likes

Je zult je verbazen.
:pray:

1 like

Heb een jaar geleden een Venturer gehad en die beviel toen heel goed, was alleen iets te groot voor mijn smaak. Hopelijk heb ik met deze blijvertje te pakken.

Deze twee van Uncle. Horloges al jaren in bezit maar nu tijdens actie toch maar de knoop doorgehakt.

Afgelopen dagen de Sarbs weer wat meer om en het blijven toch fijne horloges. Helemaal voor de dumpprijzen waarvoor ze op het laatst weggingen.

20 likes

Na een diepe duik in de rabbit hole van model 96 Patek Philippe’s, deze Roulette Dial Baltic besteld, in zilver want dat trok me toch meer dan blauw.

Ik krijg hem op leer maar ga er een losse Forstner 9-Row Beads of Rice bandje bij kopen. Dressy en lekker fris voor de zomer :slight_smile:

29 likes

Zomers duikertje! :white_heart:

41 likes

Heerlijk! Wil eigenlijk ook weer een 5303. Beetje spijt dat ik die heb weggedaan :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Central Tourbillon stond nog op het lijstje… :white_check_mark:

20 likes

Jij kan dit als geen ander dragen!!

1 like

Worth it. Briljante chronograaf. De chronograaf. Ben er tot nu toe altijd te gierig voor geweest, maar ooit kan ik het me goed voorstellen.

3 likes

Gewoon een paar van je hoard in t blauw zetten voor een goeie prijs en je zit er zo.

Door een grote bankstoring vandaag, kon deze vanmiddag niet gelijk mee en is dus incoming

24 likes

1 van 3 ingekomen :white_check_mark:

28 likes