Het Grote incoming topic Deel XI

Dankjewel. Het heeft er alle schijn van dat 'ie vandaag geleverd is.

Dat schijnt via accutron.nl heel goed te gaan, dus ik ben voorzichtig optimistisch. :slightly_smiling_face:

Bam!

Optisch in betere staat dan ik dacht. Binnenkort gaat hij technisch vertroeteld worden. :ok_hand:t2:

38 likes

The hamvraag, ken je de kleurcode op de weerstand?

2 likes

Ooit wist ik dat soort dingen, maar tegenwoordig praat ik meer over werken dan het zelf te doen.

2 likes

Dank je. Nu moet ik deze hebben.

Wat een fantastisch liefdesbaby van een railmaster en gs gmt is dit.

9 likes

Een ‘GW-5000U-1’.

11 likes

17 likes

Deze komt richting Nederland in de komende week (USA exclusive editie). :grimacing:

16 likes

Nice! Benieuwd naar je real life foto’s!

1 like

Je weet pas wat je mist, als je het niet meer hebt… :zipper_mouth_face: Nu incoming om te blijven. :star_struck:

33 likes

Sinds gisteren deze in huis

35 likes

Prachtig :ok_hand: veel draagplezier!

1 like

Gaaf Peter!

Welke heb je gekozen?

1 like

Dank, Peter! Ik dacht het mooiste te combineren van de GS’s die ik had. De wijzers en indices vd SBGX261 en de dial vd SBGP009. Ofwel, een SBGX263. Helaas niet het uurwerk vd SBGP…:sweat_smile:.

1 like

Eindelijk een Mido commander voor de day-date homage collectie pff dat was lang zoeken

1 like

Zojuist een prijs overeengekomen voor deze mooie Omega Speedmaster Professional 3861 haselite uit 2021. Mijn droomhorloge! Ik was pas vanaf september serieus op zoek als cadeautje voor mijn verjaardag, maar ik zag deze in mijn regio te koop en heb een mooie deal kunnen sluiten. Volgende week haal ik hem op!

26 likes

Top keuze, zal je geen spijt van krijgen! :ok_hand:

1 like

Band is binnen😜

8 likes

Top! Alvast gefeliciteerd dan! :+1:

1 like

Het jeukt al

32 likes