Het Grote incoming topic Deel XI

Cool Michiel. Had je die groene nog vorig jaar in september? Ik kan het me niet herinneren…

2 likes

Kwam langs voor een mooie lage prijs en ik was hebberig…

6 likes

Weet ik eigenlijk ook niet meer haha. Maar vind het een heerlijk horloge en ben blij dat hij in een ander kleurtje weer terug is!

2 likes

Ben erg benieuwd hoe dit gaat bevallen.

1 like

:point_down:

2 likes

Thanks, als het goed is komt deze maandag of dinsdag al binnen.

1 like

Mooie Dan, een echte beater. :star_struck: :ok_hand:

1 like

Bedankt Jan :+1: tja die Unimatic is ook echt een tank maar om de een of andere reden kreeg deze geen draagtijd :thinking:

1 like

Da’s een hele mooie!

1 like

Thanks, ja een tof duikertje. Titanium grade 5 en FXD lugs :wink:

1 like

Even basic setje gereedschap besteld om zelf ook stalen banden in te kunnen korten/verlengen.

10 likes

Volgens mij is dit stiekem het geval bij alles wat je vooralsnog naast de Sub hebt geprobeerd toch?

2 likes

Geweldig ding. Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig! Waar heb je deze vandaan?

1 like

Ik heb deze gekocht bij Specialdial Japan. Je kan ze volgen op insta. Hebben overigens ook een website. :sunglasses: Hebben regelmatig bijzondere seiko’s en grand seiko’s die zeer lastig te vinden zijn in europa.

2 likes

Dank je! Vintage GS/KS staat hier hoog op de verlanglijst dus ga ze volgen.

2 likes

Anders ik wel! Mijn oorspronkelijke plan was om het horloge op staal te kopen en dan de rubber band erbij te bestellen, maar de band inclusief bandaanzet kost 420€ zonder dat er een korting op te krijgen valt. Dan werd het voor mij een heel duur grapje om een horloge wat ik al eerder heb gehad en verkocht vanwege de bracelet een tweede kans te geven.

Op rubber heb ik een goede deal kunnen scoren, dus als het lange termijn niet bevalt komt hij vanzelf weer in het blauw :slight_smile:

2 likes

Hij zit om de pols :star_struck:

38 likes

Lekker hoor, veel plezier ermee. :slightly_smiling_face::+1:

1 like

Mooi :star_struck:

1 like