Als een rode niet lukt, dan maar vol inzetten op blauw
tut, tut
er gaat een gerucht dat er ergens een groene werd aangeboden
Ik zag em Jacobus Maar ik laat die even schieten
Gelukkig maar
Het zijn dan ook fantastische horloges
Heb een zeldzame Seiko SKX005, ook wel de mini bullet genoemd onderweg. Heeft de bijnaam te danken aan de minutenmarkeringen in de vorm van een kogel. Komt uit 1997 ongeveer en je ziet ze vrijwel nooit, dus ben erg benieuwd!
Gaaf Adil, komt deze in de plaats van je 126200?
Leuk en authentiek!
Ik zocht nog een leuke dress watch en wilde niet weer een Citizen of Seiko.
Als het goed is, komt ie vanavond nog binnen

Mechanisch met automatisch opwindmechanisme. Sellita SW 200, Lopende reserve 38h, 28.800 BPH (4Hz), 26 stenen, Hacken, Mogelijkheid tot handmatig opwinden. saffier crystal.
Das een hele mooie Jacco.
Had ik nog niet eerder gezien van Zeppelin.
Congratulations .
Ik volg het merk al een tijd. En ik wilde weer eens wat anders dan een horloge van de gevestigde orde.
Hier zie je niet iedereen mee lopen, omdat er veel geroepen word dat het een plakmerk is. Iets wat ik zo niet zie. Tegenwoordig maken ze ook redelijk duurdere horloges met mooie mechanische uurwerken erin.
Ik vind het in ieder geval een eigen smoel hebben.
Laat je even weten hoe de rubber band bevalt? Ik overweeg hem los te kopen, maar dan wil ik wel 100% zeker zijn dat ie het waard is gezien de prijs.
moest er ooit nog van komen…
Gekocht om te dragen tijdens dit festivalseizoen en hetgeen er nog van overblijft door te geven aan mijn zoon
Heel mooi
Als het goed is valt hij vandaag in de bus.
Van leer naar rubber lijkt me geen slecht idee met dit warme weer.
ik vind bij warm weer rubber juist minder aangenaam/ademend/absorberend etc dan leer