Het Grote incoming topic Deel XII

Is het brons of rosé goud?

1 like

Brons goud… 9k net als bij Omega de seamaster.

3 likes

Leuke Casio op de kop getikt

20 likes

Limited Edition en al uitverkocht. Daar gaat geen bloed uit lopen in de toekomst.

Serieus mooi ding. Zeker voor jou als Blancpain aficionado.

2 likes

Thenks Martijn :blush:

Op zijn hoogst een schaafwond :rofl:

1 like

De schuld van @Stinkyfingahz die deze al een aantal keren showde in het microbrand topic

Nu dus incoming

23 likes

Goeie aankoop!
Je gaat geen spijt hebben naar mijn mening.
Zeker voor deze prijs :slight_smile:

1 like

Wilde nog graag een horloge op staal. Band schijnt prima te zijn?

1 like

jazeker met een on the fly microadjust, alles is solide en netjes afgewerkt en quick release pins.
Vind het enige nadeel pushpins ipv schroeven.

4 likes

Bij Formex zelf besteld?
Ik hoor graag hoe de levering wordt afgehandeld, mocht ik bij hen iets willen bestellen.

Nee, WilSeiko. Drachten. Serious Watches.

1 like

ik heb afgelopen februari daar een nieuwe Reef 39 besteld en dat ging prima, alles inclusief met BTW en de hele rataplan en met 2 dagen in huis, geen verrassingen of gedoe (en iets goedkoper en meer keus dan bij andere online aanbieders) zaten ook wat Formex goodies bij de levering👍

1 like

ok Wil, ik wacht in spanning af. :nose:

1 like

Serious Watches heeft mij verzekerd dat ze toegezegde horloges ook daadwerkelijk krijgen uitgeleverd en alsdan aan mij kunnen leveren. Bij Formex waren ze out of stock. En ik bestel ook liever in eigen Fryslan.

1 like

Cool! Wel verrassend Arjen :wink:

1 like

Kan wel eens een snack blijken te zijn Peter. We gaan het zien

1 like

Jij had wel gelijk over die Orient Star :innocent:

1 like

Deze vandaag opgehaald in Veldhoven. Een fullset uit 2023 en daarmee nog 2 jaar garantie. Ik heb getwijfeld over deze of een reverse panda, maar aangezien ik geen horloge met een lichte wijzerplaat heb is het deze geworden.

46 likes

Gefeliciteerd en zo, maar als je hem al opgehaald hebt is het geen incoming meer, he? :wink:

Nope
@Sander dat wordt een dikke vette NA topic dus. Kom maar door. En geniet van je deze aanwinst

2 likes