Het Grote incoming topic Deel XII

Heel gaaf!

1 like

Fraai. Shuck the oyster?

1 like

Ja! Ik zag hem staan en vond hem zo onwijs tof, dat hij maar moest komen :smiley:

2 likes

Witte bezel en bandje besteld bij Watchband Berlin on mijn zwarte G-Shock te modden naar zomer cabrio editie.

9 likes

Deze is onderweg. Wat is GS een leuk merk om je in te verdiepen, met alle limiteds en de grote variatie van modellen. Onlangs ben ik de SBGK009 gaan passen, vooral om de relatief brede kast eens zelf te kunnen zien. Toen was me duidelijk dat het de 005 moest worden, maar dan wel met de stalen band van de latere elegance modellen. Gelukt!

59 likes

Welk merk is dit, echt heel nice

L’artisan

1 like

Vet! Wel een opvallende verschijning. Is jouw eerste GS, toch?

1 like

Klopt. Ik heb ooit wel een King Seiko gehad, maar nog nooit een Grand Seiko. Opvallend is het horloge wel inderdaad. De kastvorm was wat wennen, het geheel komt ‘rond’ over. Maar voor mensen zoals ik met dunne polsjes is de lug to lug van 43.5mm wel prettig.

2 likes

Kleine ‘incoming’ vanuit Duitsland.

Ik had reeds een 200t maar bleef maar twijfelen over de maat. Als zomers horloge mocht het iets grotere maat zijn. Toen ik deze zag passeren moest ik wel op die koop-knop drukken :sweat_smile:

Van zodra deze er is gaat de knoop doorgehakt worden en er één terug weg (90% zekerheid de 200t :see_no_evil:)

33 likes

De juiste keuze deze 300t. Is veel minder snel te groot dan de cijferd doen vermoeden.

4 likes

78 likes

Nois :+1:t2:

1 like

Huh, kon je je toch over het onzinnige uurwerk heen zetten?

1 like

Classic :ok_hand:

1 like

Afbeelding van de 200t?

1 like

Alles voor de looks aan de voorkant :sunglasses::+1:

Beste vakantie beuker die ik ooit heb gekocht :joy:

3 likes

36 likes

:ok_hand:
Die OG gekleurde subdials met de witte plaat en rode chronowijzer is onovertroffen ja.

2 likes

Hier in mijn ogen een speciale!
Echt mijn best moeten doen om deze in bezit te krijgen
Maar wat een beauty
Misschien wel de enige op HF??

19 likes