Het Grote incoming topic Deel XII

Nou hè? Lichtinval speelt echt met de toon, lijkt soms net zwart tot je zwart ernaast zet.

Moet wel zeggen dat ik nu de groene op mn wishlist heb gezet… maar goed, dat is nu nog de euforie.

1 like

Incoming. Toch wel erg benieuwd naar deze.
Jaja, de kleur hebben we elders gezien, dat weet ik :wink:

49 likes

CW pistachio, gefeliciteerd met de keuze

1 like

Tof! Ik heb de witte 39mm met bader en integrated rubber incoming! De witte op bader is ondertussen out of stock en kan preordered worden met levering half juni.

Benieuwd hoe de pistachio plaat irl zal zijn (ik heb een pistachio OP41 :wink: ).

3 likes

voor velen geen verassing zeker dat het een citizen is :sweat_smile:
wordt verwacht…

35 likes

Ik ben ook zeer benieuwd. Waar de inspiratie vandaan is gekomen hoeven we niet over te discusseren. Bij de OP vond ik het al een geslaagde kleur, maar dit is prijstechnisch net ff wat leuker om te proberen.

En ik had geen GMT meer in de kist… duuuus, ik had deze echt nodig :innocent:

De Pistachio is op bader ook out of stock, dat maakte de keuze wat makkelijker.

3 likes

Leuk! Deze kriebelt hier ook

1 like

Na lang twijfelen toch de knoop doorgehakt. Want zo’n mooie glijdende secondenwijzer in een quartz stond op mijn lijstje. En een zilver/witte wijzerplaat ontbreekt ook nog. En een Bulova, want een Bulova. Onderweg uit Duitsland :smile:

17 likes

32 likes

Heerlijk horloge voor iedere dag.

1 like

Deze net binnen gekregen, Speedbird, altijd goed

21 likes

Nét binnen, Zenith Stellina met 133.8 bumper automaat en mooie stepped lugs.

26 likes

Ben je weer lekker aan het snacken? :wink:

1 like

Nice! Helemaal in jouw straatje. Voor even dan :wink:

1 like

Mooi keuze Dukman.
Staat al jaren op mijn wensenlijstje.
Proficiat en veel draag plezier ermee.
Als het tegenval kan je het naar mij door flipperen. :+1: :smiling_face:

1 like

Hier zit ik al een tijd op te loeren… als de drang niet minder word moet die knoop toch maar door.
Dus incoming

26 likes

Deze Aikon uit de vorige quartz serie, in 42mm. De vervanger heeft een gladde wijzerplaat en is iets kleiner. Nog net een oude nieuwe op de kop kunnen tikken. En quartz, dus lekker dun met 8,5 mm.

28 likes

Hier ook sinds een paar dagen.:slightly_smiling_face:

37 likes

Ik zag in de archieven dat ik hem een kleine 4 jaar geleden heb gepast, bij Van Gurp in Breda. Hij bleef maar in mijn hoofd spoken.

21 likes

Marinemaster zwart en blauw heb ik gehad, dan is een logische volgende uiteraard de SLA047 in groen!

43 likes