Hij is voor op mn Formex, de originele rubberband van Formex zelf is echter nog dikker door een micro ajust systeem in de vouwsluiting. Ben daarom erg tevreden met deze die relatief een stuk dunner is ![]()
Ha thanks!
Was 1 niet genoeg?
Haha normaalgesproken wel maar ik had al zoooooo lang niets meer gekocht, ik kon het niet laten ![]()
Ah, dan moet jezelf weer eens belonen ![]()
De kast is eerder geïnspireerd door de Christopher Ward The twelve lijkt me ![]()
En die kast is weer geinspireerd door… ![]()
Ach, het is je vergeven. Maar dan nooit meer doen hè.
Dat is eigenlijk best slim. Zie je dat niet met dragwn?
Wil je eens laten zien hoe je hem af hebt gesneden? In de sluiting.
Geen schoonheidsprijs bij snijden rubber. Maar het does the job en is natuurlijk een afgedekt gedeelte.
Kleine tip, je kunt hem beter recht afsnijden ipv hoe ik het heb gedaan. Al doende leert men ![]()
Ga het vanavond eens proberen. Thanks voor de moeite ![]()
Ik ben nog wel even aan het testen of de band niet losser komt te zitten bij de pin. Dit omdat de extra flap die ik eraf heb gehaald, de pin/ bevestiging wel mogelijk beter op zn plek houdt. Ben dus nog niet
zeker van dit experiment.
Of snij om een muntje heen, deze erop drukken en dan langs de contouren snijden
Ik zal hem wat langer afknippen en evt mijn bevindingen delen.
Leuk experiment wel!!
Alleen waar ik zelf mee zat, toen ik dit overwoog, is dat mijn pols dusdanig opzet gedurende de dag dat ik dan van gaatje wissel. Kan dan natuurlijk uit gaan van het grootste gaatje, maar dan krijg je op smalle stand nog steeds overtollig rubber.
Misschien moet ik gewoon een tweede bestellen en daar mee gaan pielen…![]()
Altijd minder dan voorheen toch?