Het Grote incoming topic Deel XII

Hij is voor op mn Formex, de originele rubberband van Formex zelf is echter nog dikker door een micro ajust systeem in de vouwsluiting. Ben daarom erg tevreden met deze die relatief een stuk dunner is :sweat_smile:

Gave Formex @Tilo :ok_hand:

1 like

Ha thanks!

:flushed: Was 1 niet genoeg?

1 like

Haha normaalgesproken wel maar ik had al zoooooo lang niets meer gekocht, ik kon het niet laten :wink:

2 likes

Ah, dan moet jezelf weer eens belonen :grin:

1 like

De kast is eerder geïnspireerd door de Christopher Ward The twelve lijkt me :slight_smile:

1 like

En die kast is weer geinspireerd door… :wink:

Ach, het is je vergeven. Maar dan nooit meer doen hè.

1 like

Ik heb de overbodige uitloop (te lange gedeelte) van de band gecoupeerd. Inderdaad nog beter :wink:

9 likes

Dat is eigenlijk best slim. Zie je dat niet met dragwn?

1 like

Nee, ziet er alleen maar strakker en beter uit imho.

8 likes

Wil je eens laten zien hoe je hem af hebt gesneden? In de sluiting.

2 likes

Geen schoonheidsprijs bij snijden rubber. Maar het does the job en is natuurlijk een afgedekt gedeelte.

Kleine tip, je kunt hem beter recht afsnijden ipv hoe ik het heb gedaan. Al doende leert men :sweat_smile:

6 likes

Ga het vanavond eens proberen. Thanks voor de moeite :+1:

4 likes

Ik ben nog wel even aan het testen of de band niet losser komt te zitten bij de pin. Dit omdat de extra flap die ik eraf heb gehaald, de pin/ bevestiging wel mogelijk beter op zn plek houdt. Ben dus nog niet :100: zeker van dit experiment.

1 like

Of snij om een muntje heen, deze erop drukken en dan langs de contouren snijden

2 likes

Ik zal hem wat langer afknippen en evt mijn bevindingen delen.

1 like

Leuk experiment wel!!

Alleen waar ik zelf mee zat, toen ik dit overwoog, is dat mijn pols dusdanig opzet gedurende de dag dat ik dan van gaatje wissel. Kan dan natuurlijk uit gaan van het grootste gaatje, maar dan krijg je op smalle stand nog steeds overtollig rubber.

Misschien moet ik gewoon een tweede bestellen en daar mee gaan pielen…:sweat_smile:

1 like

Altijd minder dan voorheen toch?