Het Grote incoming topic Deel XII

35 likes

Komt die bij @daffie vandaan toevallig?

3 likes

Iemand moet deze man z’n grail financieren.

14 likes

Idd…en iemand moet een broer weer terugtrekken het horloge moeras in…:stuck_out_tongue_winking_eye:

afbeelding

9 likes

Het is dan zover… heel mooie keuze! Na een behoorlijk stevig flipperjaar ga je even voor de rust dus. Ik hoop dat je die vindt alleszins :ok_hand::blush:

2 likes

Dank Jasper. :sunglasses:

1 like

Tag Heuer Monaco Re-Edition

:partying_face:

40 likes

Wordt een duur jaar zo!

28 likes

Hopelijk komt-ie over 1-2 weken binnen.

14 likes

Leuk verhaal , gefeliciteerd! :tada:
Is dit dan the End Watch? :thinking:

1 like

Mooie Ed! :ok_hand::+1:

1 like

Hmm…lijkt mij zeer sterk dit m’n End watch is. :blush: De Snowflake is wel m’n Grail van de afgelopen 10 jaar. Dus voor mij is het een zeer bijzondere aanwinst. Maar ik ken mijzelf en sluit niets uit…(eerder zoiets gehad met een champagne spring drive :wink:)

Het plan is deze als basis stuk en daarnaast (voor nu iig) de FXD. En dan wellicht nog een beetje pielen aan de rand…:innocent:

3 likes

Ahh okay, dat is wel een goed plan denk ik ja
Dus de Fortis gaat weg … de GS is wel wat anders hĆØ. Kwa design

1 like

De Fortis is allang weg. :wink: De BB Pro was ervoor in de plaats gekomen. Daarna kwam de FXD erbij. De BB Pro gaat nu weer door naar een mede HF-er.

And so it goes…:sunglasses:

3 likes

Thanks, kerel! Erg blij mee! :blush:

1 like

Mooie toevoeging hoor :ok_hand:t2:
Fantastisch horloge en met de FXD ernaast topduo.

En dan die 2e lekker doorflipperen :yum:

1 like

Dank je! En Ja flipperen houden we erin. :grinning:

1 like

Is voor mij ook de hobby :slight_smile:
Lekker kijken en nieuwe dingen proberen.

Maar ik snap je wel want ik zit nu ook op 3 horloges die eigenlijk te geweldig zijn om te verkopen.
Dus mijn doel dit jaar moet maar worden om naar een 4-piece collectie te gaan.

1 like

Ha ja…dat zie ik. Hier altijd een one-piece persoon geweest maar de afgelopen tijd wen ik iets meer aan 2…het afwisselen is toch wel leuk merk ik. :nerd_face:

2 likes

Ja, toch? En dat roep ik toch ook al jaren?! Maar goed, beter laat dan nooit. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like