Het Grote incoming topic Deel XII

Gaaf. Ondanks dat ik een redelijk dikke gouden ketting om heb, hou ik ook niet zo van goud in horloges maar deze vind ik eigenlijk heel gaaf.

Deze ontbreekt nog in mijn Vostok collectie. :smiling_face: :+1:

…en om de pols. Wat een allemachtig apparaat is het toch :ok_hand::muscle:

39 likes

Zo, dat is wel echt een mooi apparaat zeg!

1 like

Zo is dat. Gefeliciteerd David!
Waarom deze niet gewoon eens een keer houden? Voor een paar maanden of zo. Gewoon, omdat het kan.

2 likes

Straks in Forbes … tweedehand markt horloges droogt op.

3 likes

Thx :wink:

1 like

Kleine crosspost,

Na vorig jaar ALLES verkocht te hebben (om diverse redenen), wederom een gateway gevonden in de horloge hobby :smiley:

Woensdag ophalen :pray:

55 likes

Dat is iig een waardige opvolger :+1:

1 like

Das een mooie gateway!

1 like

Jubilee voor mijn SSC959

29 likes

Prachtig Jacobus! Van harte gefelicteerd met deze knaller, geniet ervan in goede gezondheid!:four_leaf_clover: Zit zelf ook stiekem naar dit model te kijken​:eyes:

1 like

Mooie schakel

2 likes

:face_with_raised_eyebrow: De GS heb ik bij elkaar bijna 3 maanden gehad.

3 likes

Sinds ik in de G-Shock hoek zit is het gelukkig een stuk rustiger geworden :grin::+1:

Nog twee onderweg …

6 likes

Haha jij bent echt overstag…:sweat_smile::+1:

1 like

Natuurlijk was het in het begin nog even aftasten wat wel of niet bevalt…
Voor mij zijn een paar grote voordelen bij de solar / multiband / bluetooth horloges
Dat ze lopen en op tijd staan als ik ze pak, gewoon kan wisselen wanneer ik wil (want ze lopen toch) en ook geen horloges blijf dragen “omdat ze toevallig nog liepen”.

En met de keus die er is van de goedkoopste casio’s tot exclusieve mrg serie is er erg veel keus.
(Soms zelfs misschien wel teveel keus)

1 like

Zeker, het blijft imo ook gewoon erg makkelijk en daarom ook prettig dit soort uurwerken. Heb er zelf ook veel gehad en zo nu en dan val ik er weer op terug. Ik heb nog steeds de Casio Worldtimer die na een kleine 3 jaar gewoon nog loopt en ik om de pols kan slingeren als ik er zin in heb. Leuke gada horloges.

1 like

Zo dus:

9 likes

Na onlangs een Dumont L gehad te hebben welke ik net te klein vond, opzoek gegaan naar een XL uitvoering welke door Ramon van @Crownguard deze week aan mij geleverd gaat worden :blush:

27 likes