Dat zal nog moeten blijken.
![]()
Ha, nee, bij ons in de familie verdelen we de zaken. Mijn jongere zwager heeft een Harley gekocht en mijn jongste nichtje is van de (plak)tattoos. Dus ik hoef me daar dan niet meer druk over te maken.
Een andere vrouw na 29 jaar huwelijk ook niet. Mijn echtgenote geeft geen toestemming.
En een boot kan ik niet kwijt.
![]()
Tsja, blijft niet zoveel over dan.
Jawel een Arsenale Bizantino.
![]()
Haha, ja dan snap ik de Venezianico ![]()
Veel plezier ermee in elk geval ![]()
Stoer ding gewoon, onafhankelijk van je levensfase of de projectie van anderen daarop ![]()
Van passen naar kopen. Nice ![]()
Dit was al een van de referenties op mijn volglijst. Was dus een positieve verrassing dat ik er een kon passen gisteren. Toch zouden beide horloges niet minder gemeen kunnen hebben (afwerking kast, band, wijzerplaat), dus ben benieuwd hoe deze gaat bevallen.
Dat is vaak het gevaar van passen ![]()
Gearriveerd… erg leuke kleur, door de 39mm niet al te in your face en door de mate van lichtinval kleurt de wijzerplaat mooi van licht naar iets donkerder. Fraai op staal, eens rustig kijken wat leuke variaties.
Volgens mij hebben ze de structuur van de subdials iets aangepast zodat ze niet meer direct te herkennen zijn als zonnepanelen.
Dat denk ik ook. Ik had dat ook met de gele speedtimer ssc929. bij mijn oude zilder dial waren de subdials tegen het paars aan, bij de gele deden ze zwart aan. fraaier vind ik.
Vandaag binnengekomen, lekker shiny en superplat voor een duiker. Perfect voor de zomerse stranddagen naast mn Tudor Prince.
Helemaal eens.
Vandaag bij Gassan binnengekomen, komende zondag laten monteren; een nieuwe, originele, stalen band voor mijj Tag Heuer Aquaracer. Ik heb dit horloge overgenomen op originele rubberen band en aftermarket stalen band, maar wilde het horloge graag compleet maken met een originele stalen TH-band. Vanaf komende zondag dus ![]()
Ben erg benieuwd, moest deze worden en als het is wat ik er van verwacht dan zou de groene er nog wel eens mogen komen.