Dank!
Nee, een 861.
Dank!
Nee, een 861.
Klopt, ik heb geen interesse in ventilatoren.
Het is een prachtige chronograaf , ik wens je veel draagplezier…![]()
Reden?
Lekkere klatser van een Seiko. Veel draagplezier!
Gefeliciteerd met je heerlijke aanwinst.
Lekkerrrrr!
Hoeft niet altijd moeilijk te zijn…
Mooie NA! ![]()
geniet ervan.
Ik niet. Tenminste, geen vintage NOS. Zodra je hem gaat dragen is hij niet meer NOS en is de meerwaarde eraf. Dus kun je hem alleen maar in de kast leggen en er naar kijken ![]()
Jong gebruikt koop ik ook het liefst in nieuwstaat, geen dingen vol butsen en krassen.
Mooie aanwinst! Gefeliciteerd!
Ik bedoelde mijn opmerking niet als stelling dat ik geen NOS wil kopen maar dat ik weet dat m’n Seamaster niet in NOS conditie is.
Zonder in details te treden over de prijs:
Ik koop simpelweg liever NOS dan gebruikt. Een complete, strakke set heeft voor mij veel meer charme.
Ik schrijf liever zelf de geschiedenis en de eerste gebruikerssporen op dit horloge, in plaats van te betalen voor de krassen van een voorganger.
![]()
Ah, op die fiets! Check, dan had ik je verkeerd begrepen. Niets mis met een horloge dat lekker gedragen is.
Daar heb ik dan weer niks mee, ik word veel chagrijniger van de krassen die ik zelf maak dan van krassen van een ander er al op gezet heeft ![]()
Zie liever helemaal geen krassen etc.
![]()
Daar zijn we het dan weer eens, in de ideale wereld zouden al m’n horloges krasvrij zijn ![]()
Ik kon deze voor weinig oppikken: Een Dietrich OT-3. Het is zo een apart ding dat ik hem wel moest kopen. Puur voor collectorswaarde. Merk dat ik in mijn collectie veelal de bekende suspects heb zitten. Veel steel bracelets, zwarte en zilveren dials… Dus tijd om het een beetje op te schudden met wat kleur en funkyness ![]()